در حال بارگذاری ...
امیر غفارمنش نمایش تازه ای روی صحنه می برد

رامین و ژاله بر اساس الگوهای نمایش سنتی اجرا می شود

امیر غفارمنش فعالیت هنری خود را با بازی در تئاتر آغاز نمود. پس از آن توسط محمد رحمانیان و حسن فتحی به تلویزیون راه یافت و در سریالهای مختلف تلویزیونی از جمله: ساعت خوش، سیب خنده، قصه های شبانه، همسایه ها، چشم براه، دنیای شیرین، جادوی مهتاب، خروس ، بیمار استاندارد ،هفت گنج و رستوران خانوادگی به ایفای نقش پرداخت.

 به گزارش ایران تئاتر غفارمنش اولین تجارب حرفه ای تئاتریش را با دکتر محمود عزیزی شروع کرده است.او در نمایش هایی مثل بازگشت به خانه ، مرگ روی خط راه آهن و کله پوک ها بازی کرده است. دوسال قبل هم نمایش نامه خوانی گرد مضاعف را در فرهنگ سرای ابن سینا کارگردانی کرد. نمایش پری اولین تجربه غفارمنش درحوزه کارگردانی در سال قبل در تالار حافظ بود. امیر غفارمنش در گفت وگو با ایران تئاتر در باره اجرای نمایشی جدید عنوان کرد : کارم را از تئاتر شروع کرده ام  وآخرین فعالیتم در تئاتر بازی در نمایش کله پوک ها و اجرای نمایش پری بود. امسال هم قصد دارم نمایش  رامین و ژاله را روی صحنه ببرم که مثل پری نمایشی متنی بر الگوهای نمایش های آیینی سنتی ایرانی است .

وی تاکید کرد : متن نمایش را خودم نوشته ام و بر اساس تکنیک های تخت رو حوضی کار می شود و فضای شاد و مفرحی دارد و داستان نمایش در زمان عهد ناصرالدین شاه می گذرد درنمایش زندگی و چالش های یگ گروه مطرب تخته رو حوضی روایت می شود که برای اجرای نمایش به دربار می روند.

غفار منش در باره بازیش در نمایش رامین و ژاله گفت : در این نمایش بازی نمی کنم. زیرا دوست دارم از بیرون صحنه همه چیز را کنترل کنم .

وی در باره انتخاب بازیگران نمایش گفت : هنوز برای انتخاب بازیگران به نتیجه ای نرسیده ام و البته نمایش کار پر بازیگری است و به همین دلیل باید آن را در یکی از سالن های وحدت یا سالن اصلی تئاتر شهر اجرایش می کنم.

غفارمنش در باره بازی در تئاتر عنوان کرد : چند پیشنهاد بازیگری داشتم . اما چون متاهلم و باید درآمد داشته باشم و دستمزد بازی در تئاتر کفاف خرج زندگی را نمی دهد قبولشان نکردم.

 

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران