در حال بارگذاری ...
احترام برومند در افتتاحیه نمایش «هملت» گفت:

با هوشیاری رونق این روزهای تئاتر را حفظ کنیم

نمایش «هملت» به کارگردانی آرش دادگر پنج‌شنبه شب با حضور احترام برومند افتتاح شد.

به گزارش ایران تئاتر، پنجشنبه شب (هفدهم فروردین ماه) نمایش هملت با حضور احترام برومند(رشیدی)، آرش دادگر(کارگردان نمایش هملت) و پیمان شریعتی (مدیر مجموعه تئاتر شهر) اجرای خود را آغاز کرد.
آرش دادگر کارگردان نمایش «هملت» پیش از آغاز نماش در سخنان کوتاهی گفت: گروه تئاتر کوانتوم امروز افتخار این را دارد که در خدمت شما باشد و نمایش خود را به شما تقدیم می‌کند
او ادامه داد: نمایش هملت را نمی توان تعریف کرد و باید دید امیدوارم نمایش مورد پسند شما باشد و به دوستان دیگر بگویید تا از این اجرا دیدن کنند.
در ادامه پیمان شریعتی مدیر مجموعه تئاتر شهر با بیان اینکه تئاتر کار خود را از سوم فروردین ماه آغاز کرده،‌گفت: به جرات می‌توانم بگویم که تئاتر در سال ۹۶ یکی از پرمخاطب‌ترین و شلوغ‌ترین دوره‌های خود را آغاز کرده است و چه در تئاتر شهر و چه در تالارهای دیگر از روزهای اولیه فروردین تئاتر کار خود را آغاز کرده است و خوشبختانه هنرمندان ما قدر این ایام را می‌دانند و برای خدمت مردم حضور پیدا می کنند.
او با تشکر از آرش دادگر و گروه تئاتر کوانتوم ادامه داد: شاهد بودم که در ایام تعطیلات این گروه تمرینات خود را ادامه می‌داد تا بتواند برای اجرا آماده شود و مطمئنم که با اجرای بسیار خوبی مواجه خواهید شد. امیدوارم تا زمانی هم که این تئاتر در صحنه است ما بتوانیم میزبان خوبی برای مخاطبان باشیم.
سپس احترام برومند که برای افتتاح نمایش «هملت» در تئاتر شهر حاضر شده بود گفت: با یاد داوود رشیدی در اینجا حضور دارم. داوود علاقه بسیاری به تئاتر و همچنین آثار و متنون شکسپیر داشت. البته این اجراها، اجراهای مدرن و امروزی از این متون هستند.
او تاکید کرد: همه ما می‌دانیم که به ایده‌ال‌هایی که می‌خواستیم نرسیدیم و هنوز راه زیادی تا آن‌ها باقی مانده اما قدر این سال‌های اخیر را که تئاتر شکوفا شده است را بدانیم و سعی کنیم با هوشیاری آن را حفظ کنیم.
پس از پایان نمایش نیز آرش دادگر گفت: از هنرمندانی که در اولین شب اجرا گروه «کوانتوم» را همراهی کردند تشکر می‌کنم.
سپس کیکی را به روی سن آورده و دادگر از شقایق فراهانی و احترام برومند خواست تا روی صحنه بیایند و گفت: امشب تولد سرکار خانم برومند است و ما به همین مناسبت یک کیک تولدی را برای‌شان گرفته‌ایم.
او ادامه داد: گروه تئاتر کوانتوم در اردیبهشت سال ۹۳ اولین اجرای خود را در سالن ایرانشهر آغاز کرد و هما روستا بانوی بزرگ سینما و تئاتر اولین اجرای گروه کوانتوم را افتتاح کرد.
او با تقدیم نمایش «هملت» به مرحوم هما روستا و داوود رشیدی افزود: این نمایش را به روان پاک دو هنرمند بزرگ تئاتر کشورمان مرحوم داوود رشیدی و هما روستا تقدیم می‌کنیم و امیدوارم روح‌شان شاد و یادشان گرامی باشد.
سپس احترام برومند با تشکر از آرش دادگر گفت: خیلی خیلی خوشحالم که در اینجا حضور دارم و آرزو دارم که تئاتر ما همینطور پررونق و خوب باقی بماند و همه سعی کنیم و هوشیار باشیم که این همه گرمی و نشاط و رونق نیز در تئاتر حفظ  شود.
شقایق فراهانی، موناغمخوار،‌عزت‌الله مهرآوران در این افتتاحیه این نمایش حضور داشتند.
مهران امام بخش، حسام منظور، بهروز کاظمی، عمار عاشوری، علیرضا آرا، امین طباطبایی، شبنم فرشاد جو، پانته‌آ پناهی‌ها، مونا فرجاد، امیر رجبی، اسماعیل صالحی، رسول مکوندی، نامیرا حفیظی و رضا کشمیر بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین آرش دادگر (کارگردان، طراح صحنه)، شهرام احمدزاده (نویسنده)، وحید لک (مجری طرح و مدیر تولید)، رضا قاضیانی (دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز، عکاس)، عرفان شافعی (دستیار دوم کارگردان)، حسن عابدی (مدیر هماهنگی و ارتباطات)، الهام شعبانی (طراح لباس)، سارا اسکندری (طراح گریم)، امیر رجبی (طراح پوستر و بروشور)، رضا کرمی زاده (مشاور طراح صحنه)، امیر جاهد، امیرحسین زارع، رها برخورداریان و شهاب فارسی (اجرای موسیقی) و مریم نراقی (مشاور رسانه ای) از دیگر عوامل این نمایش هستند.
این نمایش ز ۱۷ فروردین‌ماه در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه می‌رود.

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران