در حال بارگذاری ...
با حضور جمعی از هنرمندان و سیاستمداران

«شلتر» به اجرای خود در تالار قشقایی تئاتر شهر پایان داد

نمایش «شلتر» به کارگردانی امین میری جمعه‌شب ۱۸ فروردین‌ماه با حضور معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری به اجرای خود در تالار قشقایی تئاتر شهر پایان داد.

به گزارش ایران تئاتر، شهیندخت ملاوردی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری جمعه‌شب 18 فروردین‌ماه با حضور در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر از اجرای پایانی نمایش «شلتر» به کارگردانی امین میری دیدن کرد.
امین میری پس از پایان اجرای این نمایش بیان کرد: بسیار خوشحالیم که خانم ملاوردی در اجرای پایانی نمایش «شلتر» حضور پیدا کرد و امیدوارم امشب که نمایش ما را مشاهده کردند حرف‌های شخصیت «مینا» نمایش را به آقای روحانی برسانند.
وی ادامه داد: خوشبختانه اخیراً با اقداماتی که توسط خانم ملاوردی انجام‌گرفته قرار بر این شده تا در قالب یک فعالیت خیریه تعداد زیادی از بانوان جرائم غیر عمد تأمین دیه و آزاد شوند. به هر صورت ما امیدواریم همان‌طور که آقای روحانی در ماجرای برجام کارهای بسیار خوبی انجام دادند کاری کنند که وضعیت کارتن‌خواب‌ها روزی سروسامان پیدا کند.
ملاوردی پس از پایان نمایش با حضور در دفتر ریاست تئاتر شهر با مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی دیدار و گفتگو کرد
احمد مسجد جامعی، علیرضا تابش، ایرج راد، مجید مظفری، احترام برومند، نازنین سهامی زاده از مهمانان ویژه اجرای پایانی نمایش «شلتر» بودند.
نمایش «شلتر» نوشته ساناز بیان، کارگردانی امین میری و تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان که از روز 25 بهمن‌ماه در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر به صحنه رفته بود، جمعه‌شب 18 فروردین‌ماه در میان استقبال قابل‌توجه مخاطبان به اجرای خود پایان داد.

 




مطالب مرتبط

«آنتیگونه» دوباره به صحنه می‌آید

«آنتیگونه» دوباره به صحنه می‌آید

نمایش «آنتیگونه» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا آگاه و تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان برای مدت محدودی به صحنه عمارت‌ نوفل‌لوشاتو بازمی‌گردد.

|

کارگردانان نمایش «فراموشی» مطرح کردند

تئاتر از رقابتی شدن و حذف اندیشه‌ رنج می‌برد
کارگردانان نمایش «فراموشی» مطرح کردند

تئاتر از رقابتی شدن و حذف اندیشه‌ رنج می‌برد

مهدی زندیه و آیدین تمبرچی، کارگردانان نمایش «فراموشی» درحالی‌که این اثر را پرداخت متفاوتی از اشکال نسیان و فراموشی به لحاظ اجتماعی، روان‌شناختی و روابط بین فردی در زندگی می‌دانند؛ رقابتی شدن و حذف اندیشه‌ را به‌عنوان بخشی از مشکلات تئاتر معرفی کردند.

|

محمودرضا رحیمی، کارگردان و مدرس تئاتر:

«هیدن» تماشاگر را حتی بعد از پایان اجرا رها نمی‌کند
محمودرضا رحیمی، کارگردان و مدرس تئاتر:

«هیدن» تماشاگر را حتی بعد از پایان اجرا رها نمی‌کند

محمودرضا رحیمی پس از دیدن نمایش «هیدن» گفت خیلی افسوس خوردم که چرا انقدر دیر به تماشای این نمایش نشستم و ای‌کاش بتوانم در شب‌های پایانی اجرا نیز به تماشای دوباره این کار بنشینم تا باز هم لحظات هولناک، خوب و جذاب را حس کنم. این اثر، تماشاگران را حتی بعد از پایان اجرا رها ...

|

نظرات کاربران