در حال بارگذاری ...
اجرای نمایش «بزرگراه» در تماشاخانه سرو آغاز شد

بهزاد فراهانی: پرداختن به شهدا مایه مباهات ماست

نمایش «بزرگراه» با نویسندگی و کارگردانی ابوالفضل حاجی علی‌خانی، شب گذشته طی مراسمی با حضور جمعی از پیشکسوتان تئاتر ایران افتتاح شد.

به گزارش ایران تئاتر در این مراسم که با حضور جمع کثیری از علاقه‌مندان و مخاطبان هنرنمایش در تماشاخانه سرو انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس برگزار شد بهزاد فراهانی، آتش تقی پور، عزت‌الله رمضانی فر، بابک نوری و نقی سیف جمالی حضور داشتند.
بهزاد فراهانی هنرمند برجسته سینما تئاتر و تلویزیون در آغاز این نمایش گفت: مایه فخر و مباهات جامعه تئاتر ایران است که جوانانی باهمت و پشتکار بالا و با کمترین امکانات مادی درباره غرورآفرینان و افتخارآفرینان میهن و کشورمان هنرنمایی می‌کنند.
وی از اهالی تئاتر و عموم مردم و مخاطبین دعوت کرد تا از نزدیک به تماشای این نمایش بنشینند و از فعالیت جوانانی که در این عرصه حضور دارند حمایت کنند.
در این نمایش که توسط انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس تولید گردیده است ابوالفضل حاجی علیخانی (نویسنده و کارگردان و بازیگر) صادق توکلی، علی گل زاده، بهمن روزبهانی، حسین پرستار، ناصر پژنگ، محمدرضا چاپاریان، خسرو امیری، جمال فوادیان، مجید علم بیگی، مریم عسگری، شقایق فتحی، کتایون سبحانی، میلاد صیادی، زهرا احمدی (بازیگران) و حامد ناوشکی (نریتور) همکاری می‌کنند.
در این مراسم برای نخستین بار و باهدف حمایت از محیط‌زیست، ماهی‌های قرمز مراسم عید باستانی نوروز به‌صورت نمادین در طبیعت رها گردیدند.
این نمایش فروردین و اردیبهشت سال 96 از ساعت 19 و در تماشاخانه سرو واقع در میدان فردوسی خیابان سپهبد قرنی ابتدای خیابان شهید فلاح‌پور پلاک 1 پذیرای علاقه‌مندان است.

 




نظرات کاربران