در حال بارگذاری ...

نمایشی های متنوع رادیویی در هفته پایانی فروردین

 در هفته جدید، اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، سریال‌های متنوعی را برای پخش از شبکه‌های رادیویی آماده کرده است.

به گزارش ایران تئاتر، «قطعه ناتمام»، «اتفاق ممنوع نیست»، «خانه‌ی محقر ما»، «ضربدر آبی» عناوین نمایش‌هایی هستند که به ترتیب از شبکه‌های رادیویی تهران، فرهنگ، ایران و ورزش پخش خواهند شد.
سریال رادیویی «قطعه ناتمام» که این هفته ساعت 1:30 از رادیو تهران پخش می‌شود، بر اساس زندگی یک زوج روزنامه‌نگار است.
این نمایش رادیویی را مهین فردنوا، کارگردانی کرده است.
«اتفاق ممنوع نیست» عنوان سریالی است که توسط حسین یعقوبی نوشته‌شده و داستان یک جوان علاقه‌مند به نویسندگی را روایت می‌کند.
این سریال رادیویی به کارگردانی حمید منوچهری، هفته آینده ساعت 13:00 از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.
همچنین سریال رادیویی «خانه محقر ما» به کارگردانی: فریدون محرابی و نویسندگی: یاسمن شکرگزار روایت پسران خانواده‌ای است که برای فروش خانه‌ی موروثی خود دچار ماجراهایی می‌شوند. این سریال هفته جدید ساعت 22:30 از رادیو ایران پخش می‌شود.
رادیو ورزش نیز با پخش سریال رادیویی «ضربدر آبی» به استقبال هفته‌ی جدید می‌رود.
این نمایش رادیویی را زهرا کولیوند نوشته و داستان زندگی ورزشکاری را روایت می‌کند که خودش را برای شرکت در مسابقات سنگ‌نوردی آماده می‌کند. این نمایش ساعت 13:00 از رادیو ورزش پخش می‌شود.
در این نمایش‌های رادیویی هنرمندانی چون احمد گنجی، مهرداد مهماندوست، نازنین مهیمنی، پریسا مقتدی، سیما خوش چشم، رامین پورایمان شهین دخت نجف زاده، نوشین حسن زاده، محمد رضا علی، ایوب آقاخانی، زهره مجابی، رویا فلاحی، مهین نثری، بهناز بستان دوست، رحمان باقریان، بیوک میرزایی: وتعداد دیگری از هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش می‌پردازند که تهیه‌کنندگان، صدابرداران و افکتورها نیز در ساخت این آثار با آن‌ها همکاری می‌کنند.
سایر شبکه‌های رادیویی نیز با پخش نمایش‌های تک‌قسمتی از تولیدات اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به استقبال هفته‌ی جدید خواهند رفت.
 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران