در حال بارگذاری ...
امشب و در تماشاخانه سرو

حسن اسدی و جواد انصافی به تماشای بزرگراه می نشینند

نمایش بزرگراه امشب میزبان دو هنرمند پیشکسوت خواهد بود .

به گزارش ایران تئاتر؛ حسن اسدی و جواد انصافی از بازیگران پیشکسوت تئاتر و تلویزیون ؛  29 فروردین مهمان نمایش «بزرگراه» به نویسندگی و کارگردانی ابوالفضل حاجی علی خانی خواهند شد.

نمایش بزرگراه داستان پسری به نام   حسام الدین است .او برای از دست ندادن خانه اجدادیش که  بر سر راه بزرگراه جدید شهرداری است به مقابله با مأمورین می‌پردازد، اما در این حین وقایع تاریخی عجیبی رو می‌شود که داستان رو عوض می‌کند.

صادق توکلی، علی گل زاده، بهمن روزبهانی، حسین پرستار، ناصر پژنگ، محمدرضا چاپاریان، خسرو امیری، جمال فوادیان، مجید علم بیگی، مریم عسگری، ابوالفضل حاجی علی‌خانی، شقایق فتحی، کتایون سبحانی، حامد ناوشکی، میلاد صیادی و زهرا احمدی از بازیگران این نمایش هستند.

از دیگر عوامل این نمایش ، میلاد صیادی و حامد ناوشکی(دستیار کارگردان) ، تهمورس امیری (موسیقی) ، سیامک مددی (میکس و مونتاژ موسیقی و افکت) هستند.

بزرگراه از  ۱۵ فروردین  تا ۲۵ خرداد  همه‌روزه ساعت 19 در تماشاخانه سرو به روی صحنه می‌رود.

 

 

 




مطالب مرتبط

امیرحسین انصافی مطرح کرد

حضور متفاوت عمو نوروز با استفاده از هوش مصنوعی در تئاتر
امیرحسین انصافی مطرح کرد

حضور متفاوت عمو نوروز با استفاده از هوش مصنوعی در تئاتر

امیرحسین انصافی نویسنده و کارگردان نمایش «هر روز نوروزه» می‌گوید پدر (جواد انصافی) به‌عنوان شخصیت عمو نوروز در نمایش بسیار تاثیرگذار است. نوع تیپی که او در این اجرا دارد با همه اجراهایی که تاکنون داشته‌ است، متفاوت است و به صورت فیزیکی در این نمایش حضور ندارد بلکه با کمک هوش ...

|

جواد انصافی، هنرمند پیشکسوت:

جشنواره تئاتر منطقه‌ای، فرصتی برای شناخت آیین‌های بومی است
جواد انصافی، هنرمند پیشکسوت:

جشنواره تئاتر منطقه‌ای، فرصتی برای شناخت آیین‌های بومی است

جواد انصافی، کارگردان و بازیگر پیشکسوت نمایش‌های سنتی، پیشنهاد می‌کند هنرمندان استانی، آثاری با موضوع آداب و آیین‌های بومی خود تولید کنند و آن‌ها را به جشنواره‌های تئاتر منطقه‌ای کشور بیاورند.

|

نظرات کاربران