در حال بارگذاری ...
با همکاری عمارت روبرو و گروه تئاتر بوهمی انجام می‌شود

یک رویداد بین‌المللی در تبادل فرهنگی با تئاتری

برنامه تبادل فرهنگی-تئاتر با همکاری عمارت روبرو و گروه تئاتر بوهمی باهدف ایجاد فرصتی برای انتقال شیوه‌های کار بین نسل جوان هنرمندان نمایشی در نقاط مختلف جهان، همزمان با بیستمین جشنواره تئاتر دانشگاهی در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر در این رویداد بین‌المللی  هنرمندانی در رشته‌های مختلف مانند کارگردانی، بازیگری، طراحی صحنه و لباس، تئاتر فیزیکال، پرفرمنس و... در یک همنشینی  راهکارهای خلق یک اثر هنری، فرهنگ‌های یکدیگر را به اشتراک می‌گذارند.
ازجمله برنامه‌های این رویداد، دیدن آثار نسل جوان تئاتر، معرفی هنرمندان شرکت‌کننده و ارائه‌ی آثار و تجربیات خود برای دیگر شرکت‌کنندگان در برنامه، همچنین زمینه‌سازی برای تولید کارهای مشترک بینا فرهنگی است.
برنامه تبادل فرهنگی-تئاتری، به دلیل ماهیت بین‌المللی خود بدون ترجمه و به زبان انگلیسی برگزار خواهد شد و به همین دلیل توانایی مکالمه و آشنایی متوسط با زبان انگلیسی پیش‌نیاز شرکت در این برنامه است.
گفتنی است «برنامه تبادل فرهنگی-تئاتری» به سرپرستی فریبرز کریمی از 16 تا 22 اردیبهشت 96، همزمان با بیستمین دوره‌ جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران در تهران و در عمارت روبرو برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر نسخه پی‌دی‌اف متن کامل فراخوان را دریافت و پس از مطالعه دقیق آن نسبت به شرکت در این پروژه اقدام نمایند.

 




نظرات کاربران