در حال بارگذاری ...
دوشنبه 4 اردیبهشت در کانون پرورش فکری

نمایش «عقل صورتی» ویژه خبرنگاران و عکاسان تئاتر اجرا می‌شود

نمایش «عقل صورتی یا مدادی که فقط مشق نمی‌نوشت» به نویسندگی و کارگردانی مهدی فرشیدی‌سپهر روز دوشنبه ۴ اردیبهشت، ساعت۱۷:۳۰ در مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پارک لاله ویژه خبرنگاران و عکاسان حوزه تئاتر اجرا خواهد شد.

به گزارش ایران تئاتر  نمایش «عقل صورتی یا مدادی که فقط مشق نمی‌نوشت» به نویسندگی و کارگردانی مهدی فرشیدی‌سپهر،که از روز 10 اسفندماه سال گذشته اجراهایش را در کانون پرورش فکری پارک لاله آغاز کرده بود، اجرای روز دوشنبه 4 اردیبهشت خود را به اصحاب رسانه و عکاسان عرصه تئاتر اختصاص داد.

مضمون نمایش «عقل صورتی...» رابطه میان دانش‌آموزان، معلمان و پدران و مادران در محیط مدرسه و خانواده است؛ مساله‌ای که بسیاری از دانش‌آموزان با آن مواجه‌اند. حضور بازیگران کودک و نوجوان،که خود دانش‌آموزان مقاطع مختلف هستند، از نکات قابل‌توجه این نمایش است؛ بازیگران نوچوانی که با تجربه اندک در کنار دیگر بازیگران باسابقه عرصه تئاتر کودک و نوجوان به ایفای نقش می‌پردازند.

در این نمایش، سعید ابک، مهرداد باقری، شراره طیار، فهیمه باروتچی، مریم علوی، الهام ایروانی، امیرحسین انصافی، میلاد محمدی، هانا صراف، محمدرضا اصغری، آبتین دابا، ایلیا فرمانی، محمدحسین موسوی، ونوس شمس، مریم آشوری و مریم منصوری ایفای نقش می‌کنند.

همچنین معصومه آرواز(دستیار کارگردان و برنامه‌ریز)، حمیدرضا مرادی(طراح گریم)، مرتضی طباطبایی (آهنگساز)، مهرداد باقری و مهدی فرشیدی‌سپهر (ساخت دکور) این نمایش را بر عهده داشته‌اند.

نمایش «عقل صورتی یا مدادی که فقط مشق نمی‌نوشت» تا پایان اریبهشت هر روز جز شنبه‌ها ساعت17:30 در سالن مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پارک لاله روی صحنه می‌رود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران