در حال بارگذاری ...
مهدی دوایی طراح پوستر نمایش «محفل بی‌عاری»:

سعی کردیم مفاهیم انسانی را بازتاب دهیم

پوستر نمایش «محفل بی‌عاری» با طراحی مهدی دوایی رونمایی شد.

به گزارش ایران تئاتر پوستر نمایش «محفل بی‌عاری» با طراحی مهدی دوایی شنبه 2 اردیبهشت‌ماه رونمایی شد. این نمایش به کارگردانی و نویسندگی سیاوش بهادرى راد از چهارم اردیبهشت‌ماه در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه می‌رود.

مهدى دوایى طراح گرافیک و پوستر این نمایش گفت: در طراحی پوستر سعی شده است با برداشتی مدرن روح کلی اثر در یک فریم نمایانده شود.

وی در ادامه گفت: درونمایه انسانی واقعه دراماتیک موردنظر نمایشنامه مختص به دوره خاصی نیست. ازاین‌رو این شرایط انسانی برای مخاطب امروز قابل‌درک و هم ذات پنداری است. در طراحی پوستر بجای بازنمایی المان‌های کلیشه‌ای از یک دوره خاص سعی کردیم تا این مفاهیم انسانی را بازتاب دهیم. رسیدن به ترکیب‌بندی محکم و بدیع در ساختار تجسمی اثر از اهداف طراح بوده است که امیدواریم به این امر نزدیک شده باشد. البته قضاوت مؤثر بودن این تلاش با مخاطب است.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: ٥٤ ساله که تدارک عیش و عشرت دشمن‌رو می‌بینم من. من که خودم شاه جهان بودم.

 بازیگران نمایش «محفل بی‌عاری» به ترتیب حروف الفبا عرفان ابراهیمى، الهه افشارى، الهه بخشى، مجتبی رجبى، علیرضا ساوه درودى، مهرداد مصطفوى، پرهام یداللهى هستند.

سیاوش بهادرى راد (طراح)، على نصر (دستیار کارگردان و برنامه‌ریز)، فرشید شایسته (دستیار کارگردان)، محمد قدس (مشاور تهیه)، نسرین خرمى (طراح لباس)، امیر صدیقیان (آهنگساز)، مجتبی رجبى (مشاور صحنه و ساخته دکور)، مهدى دوایى (طراح گرافیک)، عابس خلقى (طراح نور)، الهه حاجی زاده (مشاور امور رسانه)، امیر قالیچی (تبلیغات مجازی) غزاله رفیعى (منشی صحنه) دیگر عوامل این نمایش هستند.

«محفل بی‌عاری» از چهارم اردیبهشت‌ماه ساعت 20 در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه می‌رود. علاقه‌مندان به تماشای این نمایش می‌توانند از روز چهارم اردیبهشت ساعت 20 هرروز غیر از شنبه‌ها به تئاتر شهر مراجعه کنند. همچنین می‌توانند جهت خرید بلیت به سایت تیوال مراجعه نمایند

 




نظرات کاربران