در حال بارگذاری ...
امیر جعفری ، ریما رامین فر و شقایق دهقان پس از تماشای نمایش نظر دادند

اجرای «مسئولیت سکوت مطلق» بسیار قابل‌تحسین است

در تازه‌ترین اجرای نمایش «مسئولیت سکوت مطلق» به کارگردانی دکتر شیوا مسعودی امیر جعفری، ریما رامین فر و شقایق دهقان، بازیگران تئاتر، سینما و تلویزیون به تماشای این اثر نشستند.

به گزارش ایران تئاتر امیر جعفری درباره این نمایش گفت: مشخص است که برای این کار از هر نظر زحمت زیادی کشیده شده است. این اجرا کمی سلیقه‌ای است ولی درهرصورت بسیار قابل‌تحسین است.
همچنین ریما رامین فر در این خصوص گفت: من همواره تلاش گروه‌های دانشجویی را تحسین می‌کنم. انرژی‌هایشان و تلاشی که می‌کنند منتقل می‌شود و در این نمایش موضوعاتی که از چند جهت موردبررسی قرار می‌گیرند و مدام در ذهن تو این را ایجاد می‌کنند که به چه چیزهای دیگری در رابطه با این موضوع می‌توان پرداخت.
شقایق دهقان نیز چنین عنوان کرد: این اثر روان، لطیف و قصه‌گو است، این نمایش بسیار خوش تصویر و شریف است.
 وى افزود: من با شیوا مسعودى از حدود سال ٧٦ کار عروسکى کردم و برایم جذاب بود که اجراى این‌چنینی از او ببینم و همان لطافت‌های کار عروسکى را در این اجرا هم حفظ کرده است. این نمایش را حتماً ببینید من که بسیار دوست داشتم.
در دو اجرای گذشته نمایش «مسئولیت شکستن سکوت مطلق» به کارگردانی دکتر شیوا مسعودی تاکنون میزبان مهمانانی همچون افسانه ماهیان، دکتر فریندخت زاهدی، دکتر فرهاد مهندس پور، دکتر صادق رشیدی، فارس باقری، منوچهر اکبرلو، محمد لقمانیان، عباس غفاری، امیر سلطان احمدی، میثم عبدی، هرمز هدایت، آزاده پورمختار، رفیق نصرتی، فرشاد فرشته حکمت و... بوده است.
در این نمایش که هر شب به‌جز شنبه‌ها ساعت 18 در سالن اصلی تالار مولوی به روی صحنه می‌رود، نگین کشفى، متین گودرزى، سارا شاهرودیان، اسماعیل کمالى دهقان، بهداد بلیغ فر، ساینا سراج به ایفاى نقش می‌پردازند.
از دیگر عوامل می‌توان به مونا احمدی و محمدحسین معارف (نویسندگان)، رضا صمدپور (تهیه‌کننده)، ایمان یزدی (مدیر تولید)، سعیده رمضان زاده (طراح ویدیو و مشاور کارگردان)، مصطفی مرادیان (طراح صحنه)، منیر مولوی زاده (طراحی و ساخت پیکره‌ها)، زهره بهروزی نیا (طراح لباس)، میلاد حسینی شکیب (طراح نور)، افسانه قلى زاده (طراح گریم)، ملیحه (طراح پوستر و بروشور)، محمدرضا جدیدى (آهنگساز)، ریحانه کوثرى مهر (دستیار کارگردان)، آزاده حیدری (مدیر صحنه)، فاطمه صفیری (دستیار صحنه)، منصوره رمضان زاده (عکاس)، سارا حدادی (مشاور تبلیغات -مکث)، تانیا یزدانی (مشاور رسانه‌ای)، یاسمن طاهری (روابط عمومى) اشاره کرد.

 




نظرات کاربران