در حال بارگذاری ...
در تئاتر باران برگزار می‌شود

مسابقه بزرگ عکاسی از دو نمایش «ساکورا» و «عاج معلق»

تئاتر باران در اولین روز از اجرای دو تئاتر «ساکورا» از کشور ژاپن و «عاج معلق» از کشور ایتالیا مسابقه عکاسی برگزار می‌کند.

به گزارش ایران تئاتر از سوم تا پانزدهم اردیبهشت‌ماه،موسسه تئاتر باران با همکاری کمپانی تئاتر پوتلج، «اولین جشنواره بینا فرهنگی باران ۲۰۱۷» را برگزار می‌کند. تئاتر باران با دعوت از تمام عکاسان عضو انجمن، خبرگزاری و عکاسان تئاتر برای نمایش‌هایی از دو کشور ایتالیا و ژاپن در اولین روز از اجرا مسابقه بزرگ عکاسی برگزار می‌کند.
این مسابقه روز سوم اردیبهشت‌ماه در سالن تئاتر باران برگزار خواهد شد و به نفرات اول تا سوم برگزیده توسط هیئت‌داوران جوایزی اهدا می‌شود.


شرایط شرکت در این مسابقه دربندهای زیر آمده است:
کلیات:
- اعلام نتایج بر روی سایت تئاتر باران و خبرگزاری‌ها انجام می‌شود.
- هر شرکت‌کننده می‌تواند با حداکثر سه قطعه عکس برای هر اثر در مسابقه شرکت کند.
- کلیه‌ی حقوق عکس‌های فرستاده‌شده متعلق به عکاسان آن‌هاست. تئاتر باران حق انتشار غیرتجاری عکس‌ها بر روی وب و در رابطه با مسابقه را دارد.


زمان‌بندی:
زمان اجرای عکاسان، یکشنبه ۰۳ اردیبهشت در تئاتر باران خواهد بود. ورود برای تمام عکاسان عضو انجمن، خبرگزاری و عکاسان تئاتر رایگان است. زمان ورود به سالن از 19.
مهلت فرستادن عکس‌ها تا چهارم اردیبهشت‌ماه است. اگر نیازی به تمدید هر یک از زمان‌های بالا باشد، قبلاً به اطلاع شرکت‌کننده‌ها می‌رسد.
گفتنی است عکس‌های برتر این مسابقه در کافه گالری باران به نمایش درخواهد آمد و پنجاه عکس انتخابی در قالب یک کاتالوگ به چاپ می‌رسد.
این مسابقه همچنین در بخش اینستاگرامی نیز برگزیده خواهد داشت و عکسی که بیشترین تعداد گزینه «پسندیده شدن» را داشته باشد برگزیده این بخش خواهد بود.


نحوه شرکت در مسابقه:
۱- پیج باران را در اینستاگرام دنبال کنید
https://instagram.com/theater_baran

۳- عبارت زیر را کپی کنید و در قسمت توضیحات یا همان کپشن عکس قرار دهید:
@ theater_baran
#تئاترباران


به گزارش ایران تئاتر براساس اعلام تئاتر باران  اسامی هیئت‌داوران این مسابقه به‌زودی اعلام می‌شود.این مسابقه  از سوم تا پانزدهم اردیبهشت‌ماه، توسط  تئاتر باران با همکاریتئاتر پوتلج، «اولین جشنواره بینا فرهنگی باران ۲۰۱۷» را برگزار می‌کند.

 




نظرات کاربران