در حال بارگذاری ...
فردا ٤ اردیبهشت

«نویسنده مرده است» براى دانشجویان نیم‌بها اجرا خواهد شد

نمایش «نویسنده مرده است» برای دانشجویان و علاقه‌مندان تئاتر روز دوشنبه به‌صورت نیم‌بها به روى صحنه می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر ؛ نمایش «نویسنده مرده است»  به نویسندگی و کارگردانی آرش عباسی پس از سه دوره اجرا ؛ این بار با بازى آرش عباسى و لادن مستوفى براى احترام به دانشجویان و علاقه‌مندان تئاتر روز دوشنبه به‌صورت نیم‌بها در تالار حافظ به روى صحنه می‌رود .

 این نمایش در دور چهارم  اجرا با استقبال خوب مخاطبین مواجه شده  است و تصمیم دارد براى دانشجویان تسهیلات ویژه‌ای لحاظ کند.

آرش عباسى در این خصوص گفت : " دانشجو در سراسر دنیا سرمایه‌ی کلیدى جامعه است و باید همواره لحاظ شود، با این کار تصمیم دارم بخشى از دین­ام به دانشجویان را ادا کنم . "

داستان این نمایش درباره  لیلی رحیمی ستاره سینمای ایران است .وی قرار است پس از سال‌ها بازیگری برای اولین بار کارگردانی را تجربه کند. فیلم‌نامه فیلمش را نمایشنامه‌نویس جوانی به اسم فرهاد نوشته است. اما حالا در آستانه شروع فیلم‌برداری فرهاد پیشنهاد تازه‌ای دارد.

از دیگر عوامل می‌توان به دستیار کارگردان و برنامه‌ریز هادی عزیزی ، طراح صحنه رضا مهدی زاده ، منشی صحنه ساحل مصلحی ، مدیر صحنه امیرعلی سیاه‌پوش ، عکاس مهدی آشنا ، گرافیک و تیزر محمدصادق زرجویان و مشاور رسانه‌ای و تبلیغات  سارا حدادی (مکث)، انتخاب موسیقى ایوب آقاخانى اشاره کرد .

تاکنون هنرمندانى چون هادى مرزبان ، منیژه محامدى ، حسین پاکدل ، بهنام شرفى ، مهدى پاکدل ، آناهیتا همتى ، حمیدرضا نعیمى ، مرضیه وفامهر ، منوچهر اکبرلو ، روزبه حسینى ، آرش تنهایى ، آرش خاموشى و... به دیدن این اثر نمایشى نشستند.

این نمایش تنها تا ١٣ اردیبهشت ساعت ١٩  در تالار حافظ به روی صحنه می‌رود،علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه‌ی تیوال یا به‌صورت حضوری با مراجعه به گیشه‌ی سالن به دیدن این اثر بنشینند .




مطالب مرتبط

نظرات کاربران