در حال بارگذاری ...
با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی

کلنگ پلاتو تئاتر جیرفت امروز زده می‌شود

کلنگ پلاتو تئاتر شهرستان جیرفت در کرمان جنوبی امروز با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی زده می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر در ادامه بهره‌برداری و افتتاح پلاتوهای تئاتر در استان‌های کشور، بعدازظهر امروز کلنگ احداث پلاتو تئاتر شهرستان جیرفت در کرمان جنوبی با حضور مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی، ارمغان بهداروند مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی، اتابک نادری مدیرهماهنگی تئاتر استان‌های اداره کل هنرهای نمایشی و جلال تجنگی مشاور مدیرکل هنرهای نمایشی زده خواهد شد.

ساخت این پلاتو تئاتر بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که سال گذشته میان استانداری کرمان و شهرداری‌های شهرستان‌های زرند، سیرجان، بم، جیرفت و کهنوج امضاء شد از امروز آغاز می‌شود.

بر همین اساس تاکنون پلاتوهای تئاتر شهرستانهای زرند و بم تقریبا به پایان رسیده و در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید. همچنین ۷۰ درصد کار پلاتو تئاتر سیرجان نیز انجام شده و به زودی آماده بهره برداری می‌شود.

مدیر امور استان‌های اداره کل هنرهای نمایشی درباره پلاتو شهر کهنوج نیز گفت: امروز پس از جیرفت، برای بازدید از موقعیت مکانی در نظر گرفته شده برای پلاتو تئاتر کنهوج سفری نیز به این شهرستان خواهیم داشت.

به گفته مدیر امور استان‌های اداره کل هنرهای نمایشی بر اساس این تفاهم‌نامه ساخت و راهاندازی این پلاتوها به صورت مشارکتی بین شهرداری شهرستانها و اداره کل هنرهای نمایشی انجام شده و شهرداری‌ها کار ساخت پلاتوها و اداره کل هنرهای نمایشی نیز کار تجهیز آن‌ها را برعهده دارد.

اتابک نادری همچنین از افتتلاح دو پلاتو تئاتر در استان هرمزگان در نیمه اول سال جاری خبر داد.

لازم به یادآوری است، پنجشنبه گذشته 31 فروردین‌ماه با حضور مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی نخستین پردیس خصوصی تئاتر شرق کشوردر مشهد شامل 2 سالن برای اجرای نمایش، پلاتو تمرین، کلاس آموزشی، استودیو ضبط صدا و موسیقی، کتابخانه تخصصی هنرهای نمایشی و مکان پذیرایی افتتاح شد.




نظرات کاربران