در حال بارگذاری ...
نادر برهانی‌مرند در گفتگو با ایران تئاتر خبر داد

کمدی اجتماعی «جهنم دره» را در سال 96 روی صحنه خواهم برد

نادر برهانی‌مرند نمایشنامه نویس و کارگردان شناخته شده تئاتر از اجرای جدیدترین اثر کمدی اجتماعی خود با عنوان «جهنم دره» در سال ۹۶ خبر داد.

به گزارش ایران تئاتر نادر برهانی‌مرند نمایشنامه‌نویس و کارگردان نام آشنای تئاتر کشورمان که اجرای نمایش «سردار» با کارگردانی او در سالن اصلی تئاترشهر با استقبال چشمگیر مخاطبان تئاتر مواجه شد، از اجرای جدیدترین اثر کمدی اجتماعی خود با عنوان «جهنم دره» در سال 96 خبر داد.

برهانی‌مرند همچنین با بیان اینکه علاوه بر اجرای این اثر جدید قصد دارد یکی دیگر از آثار اجرا شده خود را در سال جاری بازتولید کند، گفت: در حال حاضر علاوه بر تکمیل نگارش متن »جهنم دره»، مشغول رایزنی برای بازتولید یکی از آثارم در یکی از بلک‌باکس‌های خصوصی هستم.

این نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر در ادامه درباره آخرین فعالیت‌های گروه تئاتر معاصر نیز توضیح داد: سه نمایشنامه «والس تصادفی»، «کمپ13» و «زمستان» از جمله متن‌هایی هستند که مترصد فرصتی‌ام برای اجرای آنها و امیدوارم این امکان برای سال جاری فراهم شود.

برهانی‌مرند هچمنین درباره خبری مبنی بر اجرای نمایش «رویای شب دهم اردیبهشت» به نویسندگی او، گفت: نمایشنامه «رویای شب دهم اردیبهشت» را دو تن از شاگردان من نوشته‌اند و من تنها بر کار آنها نظارت داشتم و آن را دراماتورژی کردم.




نظرات کاربران