در حال بارگذاری ...
جلال تهرانی درباره نمایش «آدم آدم است» گفت:

مواجهه با برشت، اصلاً کار ساده‌ای نیست

شنبه، دوم اردیبهشت‌ماه جلال تهرانی، علی عابدی، جواد خورشا، شهرام علیدی، بهمن روزبهانی و علی‌اصغری مهمان اجرای هنرمندان نمایش «آدم، آدم است» بودند.

به گزارش ایران تئاتر پس از اجرا، حبیب‌الله دانش، کارگردان نمایش، این اجرا را به جلال تهرانی تقدیم کرد. جلال تهرانی پس از تماشای نمایش، درباره کارگردان این اثر عنوان کرد: سال‌ها بود منتظر بودم کارگردانی حبیب‌الله دانش عزیز و دوست‌داشتنی را ببینم. او قریحه‌ی خاص، ناب و منحصربه‌فرد خود را دارد. بسیار خوش‌حالم که فشار دوستان و اطرافیان باعث شد بالاخره او نمایشی را به روی صحنه بیاورد. این جوانان نیز، هرکدام زیباتر و جذاب‌تر از دیگری، ایفای نقش می‌کنند و حضورشان روی صحنه، بسیار دل‌نشین است.
وی در مورد متن این نمایش گفت: مواجهه با برشت، اصلاً کار ساده‌ای نیست و به نظر می‌رسد این گروه، خوب از پسش برآمدند.
کارگردان سونات پائیزی در پایان گفت: گروه موسیقی، صادق حسین و محسن حسین، حق مطلب را ادا کرده‌اند. در کل، ما شاهد یک اجرای منسجم، مهندسی‌شده، اثرگذار و مفرح و درعین‌حال، آموزنده بودیم. ما جز تعدادی عکس، چیزی از اجراهای خود برشت ندیده‌ایم. برشت همواره در هاله‌ای از ابهام هست. من که در این برهه‌ی زمانی، مواجهه‌ی حبیب دانش و این گروه را می‌سنجم، به نظرم این مواجهه، به نتیجه‌ای منسجم، قابل دفاع و آبرومند، ختم شده است
حسن برجکی، فرزانه جمال‌زاده، فریبا رسولی، علی‌اصغر زارعی، محمدرضا صالحی، صادق طالعی، عباس طباطبایی، حسن فضلی، نگار محمدزاده، عباس نورمحمدی، فریبرز واحدی در نمایش «نمایش آدم آدم است» ایفای نقش خواهند کرد.
علاقه‌مندان به تماشای این نمایش می‌توانند تا 13 اردیبهشت‌ماه ساعت 20:30 هرروز غیر از شنبه‌ها به تالار مولوی در میدان انقلاب، خ 16 آذر تالار مولوی مراجعه بکنند. همچنین می‌توانند جهت خرید بلیت به سایت تیوال مراجعه نمایند.

 




نظرات کاربران