در حال بارگذاری ...
آغاز تمرینات گروه تئاتر مستقل

مریم کاظمی: ترجمه‌ای جدید از یک نمایشنامه مشهور کمدی را  به صحنه می‌برم

مریم کاظمی از آغاز تمرینات گروه تئاتر مستقل برای روی صحنه بردن نمایشی برای مخاطبان بزرگسال خبرداد.

به گزارش ایران تئاتر مریم کاظمی کارگردان شناخته شده تئاتر با بیان این مطلب گفت: برای امسال اجرای نمایشنامه‌ای شناخته شده از یکی از نویسندگان صاحبنام جهان را روی صحنه خواهیم برد.

او توضیح داد: این نمایشنامه را شخصا دوباره ترجمه کردم و با همراهی بازیگران گروه تئاتر مستقل و تعدادی از بازیگران شناخته شده تئاتر تمرینات آن آغاز شده است.

مریم کاظمی کارگردان و سرپرست گروه تئاتر مستقل که تاکنون آثاری در زمینه تئاتر کودک و بزرگسال روی صحنه برده درباره اجرای این نمایش برای مخاطبان بزرگسال گفت: در رزومه گروه ما جدا از نمایش‌های اجرا شده برای کودکان و نوجوانان، آثاری برای بزرگسالان وجود دارد که با شیوه اجرایی گروه تئاتر مستقل روی صحنه رفته‌اند. شیوه‌ای که بتواند برای طیف متنوع سنی و سلیقه‌ای تماشاچیان قابل دیدن و تماشایی باشد. پیش از این هم نمایش «رام کردن زن سرکش» را داشتیم که با استقبال مخاطبان روبرو شده بود.

او اضافه کرد: نمایشی که در حال حاضر مشغول تمرین آن هستیم یک اثر موزیکال و کمدی است که مطابق شیوه اجرایی ما و هدف گروه برای ایجاد فضایی مفرح و شاد و در عین حال با رعایت اسلوب جدی نمایش‌های کمدی از این دست برای اجرا آماده می‌شود.

کارگردان «شاهزاده خانم بدترکیب» در پایان خاطر نشان کرد: برای اجرای این نمایش و جذب مخاطب تمهیدات جذاب و خلاقانه‌ای داریم که به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

گروه تئاتر مستقل سال 95 دو نمایش «شاهزاده خانم بد ترکیب» و «ماه پیشونی» را به کارگردانی مریم کاظمی برای مخاطبان کودک و نوجوان روی صحنه برد که با استقبال گسترده خانواده‌ها همراه بود.




مطالب مرتبط

داوران جشنواره «افرا» معرفی شدند

داوران جشنواره «افرا» معرفی شدند

همزمان با آغاز اجراهای گروه‌های منتخب، گلاب آدینه، مریم کاظمی و هانا کامکار به‌عنوان داوران چهارمین دوره جشنواره «افرا» معرفی شدند.

|

نظرات کاربران