در حال بارگذاری ...
در بیستمین جشنواره تئاتر دانشگاهی

کارگاه طراحی حرکت با حضور لوران شتوان برگزار می شود

بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی، کارگاه طراحی حرکت (کروگرافی) را با حضور استاد بین‌المللی لوران شتوان برگزار می‌کند.

به گزارش ایران تئاتر، کارگاه طراحی حرکت (کروگرافی) با حضور استاد بین‌المللی لوران شتوان در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه مصادف با ١٠، ١١ و ١٢ اردیبهشت با حمایت دبیرخانه جشنواره تئاتر دانشگاهی برای دانشجویان تئاتری و غیر تئاتری و دیگر علاقه‌مندان با ظرفیت محدود برگزار می‌شود.
لوران شتوان Laurent Chétouane که ملیتی فرانسوی آلمانی دارد از سال 2000 تاکنون کارگردانی آثار تئاتری بسیاری را بر عهده داشته است که از آن جمله می‌توان به اجرا بردن اثر ونوس در هامبورگ، مونیخ، ویمر، کلن، سترازبورگ، آتن، اسلو و زوریخ اشاره کرد. او همچنین از سال 2006 طراحی حرکت و خلق 16 اجرای مبتنی بر حرکت و بدن را انجام داده است که آن‌ها را در فرانسه، آلمان، بلژیک، استرالیا، ترکیه، نروژ، سوئیس، ایتالیا و هلند و ژاپن و روسیه به اجرا برده است. لوران شتوان در آکادمی‌ها و دانشگاهی بسیاری تدریس کرده است من‌جمله انستیتو در فرانکفورت، گیبن هامبورگ، لیپزیگ، باسل و اسلو. در سال 2008 او وایلد کارت را از «آر یو اچ آر» دریافت کرد.
همچنین شتوان در سال 2010 برنده جایزه هنرمندان جوان و مستعد از طرف حامی مالی German state of North Rhine-Westphalia شده است.
علاقه‌مندان به ثبت‌نام در کارگاه ذکرشده می‌توانند به صفحه خرید این کارگاه در سایت تیوال  مراجعه نمایند.
بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران، از 15 تا 23 اردیبهشت‌ماه 1396 به دبیری مهدی گمار در تهران برگزار می‌شود.

 




نظرات کاربران