در حال بارگذاری ...
در گفت‌وگو با مهدی آشنا اعلام شد

داوران بخش پوستر و عکس بیستمین جشنوراه تئاتر دانشگاهی

دبیر بخش پوستر و عکس این دوره از جشنواره ضمن اعلام اسامی داوران این بخش در گفتگویی درباره دلایل، نحوه داوری و حضور داوران جوان عنوان کرد: در اغلب جشنواره‌ها از تعداد ثابتی از اساتید باسابقه و پیشکسوت بهره‌مند‌ می‌شویم.

به گزارش ایران تئاتر مهدی آشنا بابیان مطلب فوق افزود: به دلیل اینکه سال‌هاست در جشنواره‌های مختلفی همچون، جشنواره تئاتر فجر، جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، جشنواره تئاتر شهر و ... از تعداد ثابتی از اساتید باسابقه و پیشکسوت بهره‌مند‌می شویم؛ خلأ داوران جوان در همه جشنواره‌ها احساس می‌شود.
وی افزود: با توجه به فضای جشنواره تئاتر دانشگاهی که ذات آن مبتنی بر فرصتی برای کسب تجربه است بنا را بر این گذاشتیم که در هر بخش هیئت‌داوران ترکیبی از یک گروه جوان به‌عنوان داورهای هر بخش و یک پیشکسوت به‌عنوان رئیس هیئت‌داوران باشد. درواقع حضور رئیس هیئت‌داوران به این دلیل است که با حفظ استقلال داوران جوان، بر نحوه انتخاب آن‌ها نظارت داشته باشند تا مطمئن باشیم حقی از کسی ضایع نمی‌شود.
دبیر بخش پوستر و عکس افزود: پس از رایزنی‌ها و دقت نظرهای فراوان گروه داوری هر بخش به شرح زیر انتخاب شد:
داوران بخش عکس عبارت‌اند از؛ شکوفه هاشمیان، علی حدادی اصل، کاوه کرمی و رئیس هیئت‌داوران این بخش سیامک زمردی مطلق است.
همچنین داوران بخش پوستر عبارت‌اند از؛ مهدی دوایی، سینا افشار ، محمدصادق زرجویان و رئیس هیئت‌داوران این بخش آرش تنهایی است.
یادآور می‌شود بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران به دبیری مهدی گمار از 15 تا 23 اردیبهشت 1396 در تهران برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران