در حال بارگذاری ...
امروز با حضور هرمز هدایت در تماشاخانه مهر

«ملودی شهر بارانی» با کارگردانی میکاییل شهرستانی افتتاح می‌شود

امروز ۱۲ اردیبهشت‌ماه هرمز هدایت زنگ افتتاحیه نمایش «ملودی شهر بارانی» به نویسندگی اکبر رادی و کارگردانی میکاییل شهرستانی را به صدا درمی‌آورد.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر از حوزه هنری، هرمز هدایت؛ بازیگر پیشکسوت تئاتر و سینما زنگ افتتاحیه نمایش «ملودی شهر بارانی» با کارگردانی میکاییل شهرستانی را امروز سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه، ساعت 19 در تماشاخانه مهر حوزه هنری به صدا درمی‌آورد.
نمایش‌نامه «ملودی شهر بارانی» از نوشته‌های جاودان مرحوم استاد اکبر رادی است که قصه خانواده‌ای مرفه و ساکن شهر رشت در سال پایانی جنگ جهانی دوم را روایت می‌کند. بزرگ این خانواده مرحوم شده و فرزند کوچکشان پس از هفت سال دوری و تحصیل در کشور سوییس به وطن بازمی‌گردد و ماجراهایی پیش رو می‌بیند.

نمایش‌نامه «ملودی شهر بارانی» یکی از مشهورترین آثار استاد رادی است که میکاییل شهرستانی با نگاهی تازه آن را در حوزه هنری به صحنه می‌برد. شهرستانی در سال 93 نیز هفت تابلو از هفت نمایش‌نامه زنده‌یاد اکبر رادی با عنوان «هفت‌پرده» را در سالن چهارسو مجموعه تئاتر شهر روی صحنه برده بود.
یادآور می‌شود «ملودی شهر بارانی» به کارگردانی میکاییل شهرستانی از امروز 12 اردیبهشت‌ماه، ساعت 19 در تماشاخانه مهر حوزه هنری به صحنه می‌رود و تا 5 خردادماه میزبان تماشاگران تئاتر خواهد بود.
تماشاخانه مهر در تقاطع خیابان حافظ و خیابان سمیه واقع است. علاقه‌مندان برای رزرو بلیت می‌توانند از طریق تلفن و یا مراجعه به سایت تیکت اقدام نمایند.




مطالب مرتبط

شانزدهمین سال جاودانگی اکبر رادی

شانزدهمین سال جاودانگی اکبر رادی

مؤسسه‌ فرهنگی هنری اکبر رادی، در پیامی به مناسبت سالگرد درگذشت این نمایشنامه‌نویس که هم‌زمان با زادروز بهرام بیضایی است، از این دو هنرمند بزرگ عرصه هنرهای نمایشی کشور یاد کرد.

|

نظرات کاربران