در حال بارگذاری ...
«ضیافت پنالتی‌ها» در پالیز

اجرای مجدد «زبان اصلی» از 17 شهریور

«ضیافت پنالتی‌ها» به کارگردانی پوریا کاکاوند و «زبان اصلی» به کارگردانی رسول کاهانی دو نمایش تازه‌ای هستند که از نیمه اردیبهشت در تماشاخانه پالیز روی صحنه خواهند رفت.

به گزارش  دریافتی ایران تئاتر، نمایش «ضیافت پنالتی‌ها» عنوان تازه ترین اثر پوریا کاکاوند است که از تاریخ 14 اردیبهشت ماه سال جاری در سالن شماره 1 تماشاخانه پالیز روی صحنه خواهد رفت. نگارش متن این نمایش بر عهده پوریا کاکاوند بوده و امیر جعفری تنها بازیگر این اثر نمایشی است.

طبق برنامه ریزی های انجام شده، نمایش«ضیافت پنالتی‌ها» هر روز ساعت 19:15 اجرا خواهد داشت.

از سوی دیگر نمایش تحسین شده «زبان اصلی» به کارگردانی رسول کاهانی از تاریخ 17 اردیبهشت ماه در سالن شماره 2 تماشاخانه پالیز روی صحنه می‌رود. این نمایش پیش از این در خرداد ماه سال 94 در یکی از تماشاخانه های خصوصی شهر تهران روی صحنه رفت و با استقبال ویژه مخاطبان مواجه شد.

آزاده صمدی، بهرنگ علوی، سعید زارعی بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

دو بازیگر اصلی این نمایش پیش از این و در سی و چهارمین جشنواره تئاتر فجر لوح تقدیر بهترین بازیگر مرد و زن را به خاطر ایفای نقش در نمایش «زبان اصلی» دریافت کردند.

نمایش «زبان اصلی» از تاریخ مقرر هر روز ساعت 21:30 در سالن شماره 2 این تماشاخانه روی صحنه خواهد رفت.

همچنین نمایش‌های «عروسی خون» به کارگردانی محمد ولیزادگان و «پپرونی برای دیکتاتور» به کارگردانی علی احمدی از دیگر نمایش های در حال اجرا، در این تماشاخانه هستند که نمایش «عروسی‌خون» تا تاریخ 27 اردیبهشت ماه و نمایش «پپرونی برای دیکتاتور» تا اوایل خرداد اجرا خواهند داشت.

  




مطالب مرتبط

نظرات کاربران