در حال بارگذاری ...
با گرامیداشت یاد عارف لرستانی در کرمانشاه

اجرای «وقتی طبل آخر را محکم‌تر زدند» پایان یافت

در آخرین اجرای «وقتی طبل آخر را محکم‌تر زدند» با حضور رییس حوزه هنری کرمانشاه و تنی چند از پیشکسوتان نمایش و عوامل نمایش از عارف لرستانی با اهداء لوح یادبود به خانواده این هنرمند تقدیر به عمل آمد.

به گزارش ایران تئاتر نمایش صحنه‌ای «وقتی طبل آخر را محکم‌تر زدند» به نویسندگی و کارگردانی آرش منصوری که اجرای خود را از 2 اردیبهشت آغاز کرده بود روز گذشته در تالار مهر حوزه هنری کرمانشاه طی مراسمی به کار خود پایان داد.
عباس سروری رییس حوزه هنری کرمانشاه در حاشیه این برنامه خاطرنشان کرد: تروریسم به‌عنوان پدیده‌ای شوم ابزاری است که استکبار جهانی برای سیطره بر سایر جوامع از آن بهره می‌گیرد.
سروری تصریح کرد: در ایران اسلامی که خود قربانی تروریسم است، شاهد پرداختن هنرمندان در تمامی رشته‌ها به این مقوله هستیم.
وی ادامه داد: تئاتر به‌عنوان هنری که بی‌واسطه با مخاطب ارتباط دارد در انتقال این مفاهیم می‌تواند نقش بسزایی داشته باشد.
این مقام فرهنگی در ادامه توضیح داد: حوزه هنری استان کرمانشاه علاوه بر این‌که تلاش دارد از هنرمندان جوان و متعهد حمایت نماید، سعی دارد فرهنگ تئاتر را در استان گسترش داده و آن را به‌عنوان یک نیاز مردمی در جامعه تبدیل کند.
این نمایش که با بازی اکرم یدی، یلدا محمدی، محسن یارمحمدی، محسن امیری و شیما حیدری اجرا شد، روایت داستان یک گروه تروریستی است که در روز عاشورا اقدام به بمب‌گذاری در بین عزاداران می‌کنند که در این میان خانواده‌ی یکی از اعضاء گروه درگیر ماجرا می‌شود و ...
در پایان با حضور رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی کرمانشاه و تنی چند از پیشکسوتان نمایش و عوامل این تئاتر، با گرامیداشت یاد و خاطره‌ی عارف لرستانی از هنرمندان مطرح عرصه‌ی نمایش با اهداء لوح یادبود از خانواده این هنرمند تقدیر به عمل آمد.

 




نظرات کاربران