در حال بارگذاری ...
عناوین سریال‌های نمایشی این هفته اعلام شد

کارگردانی ایوب آقاخانی و ندا هنگامی در رادیو

در هفته جدید، اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، سریال‌های «نیمه غائب»، «لحظه‌های ناب» و «ملیکا» را برای پخش از شبکه‌های رادیویی آماده کرده است.

به گزارش ایران تئاتر، «نیمه غائب»، «لحظه‌های ناب» و «ملیکا»، عناوین نمایش‌هایی هستند که به ترتیب از شبکه‌های رادیویی تهران  ، فرهنگ و جوان  پخش خواهند شد.
سریال رادیویی «نیمه غائب» که این هفته ساعت 1:30 از رادیو تهران پخش می‌شود؛ داستان زنی است که تلاش دارد خانه‌ای را که یادگاری همسرش است بفروشد تا فرزندانش بتوانند مطبی را خریداری کنند و دراین‌بین اتفاقاتی می‌افتد.
این نمایش رادیویی را ایوب آقاخانی  ، کارگردانی کرده است و هنرمندانی چون: مهین فرد نوا، مهدی طهماسبی، جواد پیشگر، مهدی گیاهی، عبدالعلی کمالی، ناهید مسلمی، مهرخ افضلی، نوشین حسن‌زاده و تعداد دیگری از هنرمندان در آن به ایفای نقش می‌پردازند.
«لحظه‌های ناب» عنوان سریالی است که مرضیه ازگلی  نوشته و زن جوانی را روایت می‌کند که در روز تولدش پس از مراجعه به پزشک متوجه بیماری لاعلاجش می‌شود.
این سریال رادیویی به کارگردانی ندا هنگامی  ، هفته آینده ساعت 13:00 از رادیو فرهنگ پخش می‌شود. سیما خوش چشم، احمد گنجی، شمسی صادقی، مهین نثری و پریسا مقتدی ازجمله بازیگران این سریال رادیویی هستند.
همچنین «ملیکا» از روز شنبه در رادیو جوان شنیده می‌شود. این اثر را که محمد محمودی نوشته درباره داستان زندگی نرجس خاتون مادر حضرت مهدی (عج) است. این نمایش به کارگردانی جواد پیشگر و با حضور مهدی نمینی مقدم، ماندانا محسنی، بهرام ابراهیمی، رامین پورایمان، کامیار محبی، بهناز بستان دوست، احمد ایرانیخواه و تعداد دیگری از هنرمندان تهیه‌شده است که ساعت 23:30 از رادیو جوان پخش می‌شود.
سایر شبکه‌های رادیویی نیز با پخش نمایش‌های تک‌قسمتی از تولیدات اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به استقبال هفته‌ی جدید خواهند رفت.

 




مطالب مرتبط

برگزیدگان جشنواره نمایشنامه‌نویسی چهارراه معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره نمایشنامه‌نویسی چهارراه معرفی شدند

در آیین اختتامیه سومین جشنواره سراسری نمایشنامه‌نویسی اقتباسی چهارراه فاطمه داودی مازندرانی و مرجان فخار نویسندگان نمایشنامه «گنج پنجم» از دو استان تهران و مرکزی در رتبه سوم، مهدی یزدانی نویسنده نمایشنامه «خسرو شیرین شاپور» از استان تهران در رتبه دوم قرار گرفتند و دیپلم ...

|

نشستی با کارگردان و بازیگران نمایش «نوزده نودونه»

واکنش به رویدادهای جامعه، مهم‌ترین وظیفه هنرمند است
نشستی با کارگردان و بازیگران نمایش «نوزده نودونه»

واکنش به رویدادهای جامعه، مهم‌ترین وظیفه هنرمند است

کارگردان و بازیگران نمایش «نوزده نودونه»، با حضور در «ایران تئاتر»، از موضوع، شیوه اجرایی، فرم و ریخت این اثر اجرایی گفتند که این روزها در سالن چهارسو تئاتر شهر روی صحنه است.

|

«نوزده، نود و نه» در تالارچهارسو روی صحنه می‌رود

«نوزده، نود و نه» در تالارچهارسو روی صحنه می‌رود

 نمایش «نوزده، نود و نه»، به کارگردانی ایوب آقاخانی و تولید مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، با موضوع ایثار و فداکاری کادر پزشکی و پرستاری در دوره همه‌گیری ویروس کرونا، در مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شود.

|

نظرات کاربران