در حال بارگذاری ...
در قالب بیستمین جشنواره تئاتر دانشگاهی

نمایشی با تم تعزیه به صحنه می رود

نمایش«مجلس مختلف خوانی همین امروز» به نویسندگی صبا نجاتی و با کارگردانی مرتضی جلیل دوست یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه در قالب بیستمین جشنواره تئاتر دانشگاهی در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان به صحنه می رود.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش«مجلس مختلف خوانی همین امروز» به نویسندگی صبا نجاتی و با کارگردانی مرتضی جلیل دوست که پیش ازین به عنوان نماینده ای از طرف دانشگاه هنرهای زیبا دانشگاه تهران در بخش صحنه ای بیستمین جشنواره تئاتر دانشگاهی پذیرفته شده بود، یکشنبه 17 اردیبهشت ماه در دو نوبت 18:30 و 21 در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان برای تئاتر دوستان به نمایش گذاشته می شود.

این نمایش پیش ازین در جشنواره تجربه به نمایش درآمده و در بخش های بازیگری مرد، کارگردانی و موسیقی مورد تقدیر قرار گرفته و به عنوان بهترین نمایش برای اجرای عموم به تئاتر مولوی معرفی شده است.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: گروه تعزیه ای در حال آماده کردن نمایش خود هستند، که یک ساعت قبل از اجرا دچار مشکلاتی می شوند....

همه ی بازیگران «مجلس مختلف خوانی همین امروز» مرد هستند و داستان توسط آنها و با بهره گیری از عناصر اجرایی تعزیه ساخته می شود.

امیر شمس، بهرام تیغ نورد، اسماعیل کمالی دهقان، عماد درویشی، مصطفا امیری بازیگرانی هستند که در این نمایش 60 دقیقه ای به ایفای نقش می پردازند. از دیگر عوامل این نمایش می توان به: شمیس پور شاه رضایی (دستیار کارگردان)، صبا نجاتی(طراح لباس)، مرتضا جلیلی دوست (طراح صحنه)، متین حبیبیان(آهنگساز)، علی صابونچی(طراح پوستر و بروشور) اشاره کرد.




نظرات کاربران