در حال بارگذاری ...
از امروز 17 اردیبهشت اجرا می شود

اندر حکایت یوسف و زلیخا روی صحنه خانه نمایش

نمایش "اندر حکایت یوسف و زلیخا" با کارگردانی منیژه ی داوری از یکشنبه هفدهم اردیبهشت ماه در خانه نمایش پذیرای تماشاگران است.

به گزارش ایران تئاتر، "اندر حکایت یوسف و زلیخا" یکی از آثار نمایشی شاخص داوود فتحعلی بیگی است که با عنوان "آقای نمایش ایرانی" معرفی و شناخته شده و بمدت هجده شب در این تماشاخانه اجرا می شود.

در این نمایش که با ساختار و عناصر نمایش های ایرانی آماده ی اجرا شده بازیگرانی چون منیژه ی داوری، رضا بهرامی، محمد رخشنده پی ، محمد امین داوری و عرفان دولت ایفای نقش دارند.

برپایه ی این خبر، در این نمایش که با طراحی صحنه و لباس منیژه ی داوری آماده ی اجرا شده، عاطفه داوری منشی صحنه، محمد رخشنده پی دستیار کارگردان، میلادی قدیری مدیر تبلیغات، و علی جباری آهنگساز و انتخاب کننده ی موسیقی نمایش است.

علاقه‌مندان به تماشای نمایش "اندر حکایت یوسف و زلیخا" می‌توانند از هفدهم اردیبهشت، هرروز به‌غیراز روزهای شنبه، ساعت 19 به نشانی میدان فردوسی، ضلع شرقی میدان، بعد از خیابان ایرانشهر، خیابان شهید موسوی (فرصت سابق)، کوچه‌ی محمد آقا، پلاک 34 مراجعه فرمایند و به مدت 58 دقیقه به تماشای این اثر نمایشی بنشینند.

 




مطالب مرتبط

همراه با بازسازی ساختمان سابق اداره تئاتر

ضرورت بازسازی اصولی و تاکید بر مدیریت بهینه آن
همراه با بازسازی ساختمان سابق اداره تئاتر

ضرورت بازسازی اصولی و تاکید بر مدیریت بهینه آن

ایرج راد، قطب‌الدین صادقی و حسن دولت‌آبادی هنرمندان و پیشکسوتان تئاتر ایران از بازسازی ساختمانی که صفحات تاریخ تئاتر ایران در آن ورق خورده، گفتند و یکی از کاربری‌های این ساختمان را تبدیل آن به محل پلاتو برای نسل جوان تئاتر ایران به‌منظور تمرین و اجرا و حتی ایجاد موزه تئاتر ...

|

اتابک نادری مطرح کرد

امیدواری برای ایجاد موزه تئاتر ایران
اتابک نادری مطرح کرد

امیدواری برای ایجاد موزه تئاتر ایران

اتابک نادری می‌گوید بخش‌های مختلف اداره‌کل هنرهای نمایشی تلاش کرده‌‌اند تا در این سال‌ها، سندها، کتاب‌ها و عکس‌های تئاتر ایران را حفظ و نگهداری کنند تا روزی موزه‌ای راه‌اندازی شود که امید است ساختمان سابق اداره تئاتر، با دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، به چنین مکانی ...

|

تاکید وزیر فرهنگ‌ بر مقاوم‌سازی و بهره‌برداری از ساختمان اداره برنامه‌های تئاتر

تاکید وزیر فرهنگ‌ بر مقاوم‌سازی و بهره‌برداری از ساختمان اداره برنامه‌های تئاتر

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، به منظور بهره‌برداری و تجهیز زیرساخت‌های تئاتری کشور از ساختمان سابق اداره برنامه‌های تئاتر واقع در خیابان پارس بازدید کرد.

|

نظرات کاربران