در حال بارگذاری ...
با استقبال مردم در استان سیستان و بلوچستان

«روزی روزگاری...» تا سوم خرداد اجراهای خود را ادامه می‌دهد

نمایش محیطی «روزی روزگاری ...» از تولیدات انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس در سال جاری، با استقبال وسیع مردمی در استان سیستان و بلوچستان مواجه شده است.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر این نمایش بر اساس نمایشنامه‌ای از حمیدرضا نعیمی و به کارگردانی مهدی زمین پرداز بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون توسط انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس تهیه و تولیدشده است و قرار است باهدف تقویت روح اتحاد و همبستگی در اقوام ایرانی خصوصاً مردم استان‌های مرزنشین و آَشنایی مردم، با هنر نمایش در استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر، خوزستان و منطقه آزاد اروند روند اجراهای خود را ادامه دهد.
این نمایش در مدارس و فرهنگسراهای شهرهای چابهار، روستای مرادآباد، سینما ساحلی مکران و روستای «کمب»، پرجمعیت‌ترین روستای ایران تاکنون اجراهای خود را در میان استقبال عموم مردم به‌ویژه دانش آموزان و نوجوانان انجام داده است و قرار است پس از عبور از استان‌های هرمزگان، بوشهر و خوزستان روز سوم خردادماه همزمان با آزادسازی خرمشهر به کار خود پایان دهد.
لازم به ذکر است تولید این نمایش در انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس در سال جاری، باهدف تمرکززدایی از پایتخت و گسترش ضریب نفوذ انجمن در اقصی نقاط میهن اسلامی و نیز آشنایی مردم استان‌های مرزنشین با هنر نمایش صورت پذیرفته است.
سایر عوامل این نمایش عبارت‌اند: از مشاور کارگردان: فرهاد باقری، بازیگران: مهدی زمین پرداز، مجید آهنگران، مصطفی ایزدی و مهدی ذاکر، طراح صحنه: وحید لاری، طراح لباس: مریم محمدنیا، موسیقی: رضا رحیمی، ماسک: بهمن صنیعی.

 

 




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با داور هجدهمین جشنواره تئاتر کردی سقز

حمیدرضا نعیمی: تئاتر کردی درختی استوار است
گفت‌وگو با داور هجدهمین جشنواره تئاتر کردی سقز

حمیدرضا نعیمی: تئاتر کردی درختی استوار است

حمیدرضا نعیمی، داور هجدهمین جشنواره تئاتر کردی سقز، تئاتر کردی را همچون درختی استوار می‌داند که بر خاک این مرز و بوم ریشه تنیده و جزو هویت و شناسنامه این شهر به شمار می‌رود و تداوم این جشنواره برای هنرمندان اهمیت دارد.

|

یادداشتی درباره نمایش «فردریک» نوشته اریک امانوئل اشمیت و کارگردانی حمیدرضا نعیمی

تئاتر؛ ساحتی برای بازنمایی جهان
یادداشتی درباره نمایش «فردریک» نوشته اریک امانوئل اشمیت و کارگردانی حمیدرضا نعیمی

تئاتر؛ ساحتی برای بازنمایی جهان

عباس شاه‌محمدزاده: اریک امانوئل اشمیت جایی می‌گوید: «فلسفه مدعی توضیح جهان است، تئاتر برای بازنمایی آن. با آمیختن این دو، سعی می‌کنم به طرز چشمگیری در مورد وضعیت انسان تأمل کنم، با صمیمیت ...

|

نظرات کاربران