در حال بارگذاری ...
باهدف اشاعه و گسترش فرهنگ و هنر رضوی

سه نمایش عروسکی در بندرعباس به صحنه می‌رود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: سه نمایش عروسکی به مدت ۱۵ روز در بندرعباس به روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر از هرمزگان ، علیرضا درویش نژاد ضمن اعلام این خبر گفت: بر اساس تفاهم‌نامه مشترک با بنیاد بین‌المللی فرهنگی – هنری امام رضا (ع) سه نمایش برگزیده جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی موردحمایت برای اجرای عموم قرار گرفتند که از 18 اردیبهشت در تماشاخانه آفتاب بندرعباس اجراها آغاز و تا 4 خرداد ادامه خواهد داشت.

وی افزود: مهم‌ترین هدف از این اقدام اشاعه و گسترش فرهنگ و هنر منور رضوی در بین جامعه و به‌ویژه نسل کودک و نوجوان است و هنر نمایش یکی از ابزارهای قدرتمند برای رسیدن به این هدف متعالی است.

وی اظهار داشت: نمایش « گل پری » به کارگردانی محسن پور قاسمی از همدان 18 الی 21 اردیبهشت ، نمایش « اینجا خانه من است» به کارگردانی محبوبه پاداش 23 الی 26 اردیبهشت و نمایش « پیتزا مخلوط و بی‌بی دریا » به کارگردانی رضا جوشعار 1 الی 4 خرداد در تماشاخانه آفتاب برگزار می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان این اقدام را بسیار اثرگذار دانست و یادآور شد: قبلاً فقط در زمان برگزاری جشنواره امکان دیدن نمایش‌ها آن‌هم به‌صورت محدود میسر بود و بسیاری از مردم از دیدن کارها محروم می‌شدند اما با این اقدام نمایش‌ها در مدت سه الی چهار روز در بندرعباس اجرا و مورداستفاده عموم قرار می‌گیرد.

 




نظرات کاربران