در حال بارگذاری ...
تا 12 خرداد ماه در پردیس تئاتر

«رفته بچرخه بر می‌گرده» به صحنه می رود

نمایش «رفته بچرخه بر می‌گرده» اثریست به نویسندگی و کارگردانی عباس عبدالله زاده که این روزها در پردیس تئاتر تهران میزبان مخاطبان شده است.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش « رفته بچرخه برمی گرده» اثریست به نویسندگی و کارگردانی عباس عبدالله زاده که این روزها در پردیس تئاتر تهران به صحنه رفته و هرشب ساعت 20 برای تئاتر دوستان به نمایش در می آید.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: کیف طلای دو خواهر‌گم می شود و آنها درگیر حوادث و اتفاقاتی می شوند. این اتفاقات سبب می شود که آنها با آدم های مختلف آشنا شوند. افشین غیاثى، احمد داودى، زهره بختیارى، مجید رمضانى نسب، فاطمه محبوب لایزال، نازنین فراهانى، عسل احمد نیا، حسنا قنبری و ندا اصغر پور  بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

از دیگر عوامل این نمایش می توان به : علی یعقوبی (دستیار کارگردان)، رامین شاهین کار(آهنگساز)، دانیال دخیلیان و  رامین شاهین کار(نوازندگان)، شهرزاد نقاش زاده(طراح صحنه)، نگار اصغر پور (طراح لباس)، مهدی نقاش زاده (گرافیک)، حسنا قنبری(منشی صحنه)، عرفان حق روستا (مدیر صحنه) و  امیر داوودی، محمد یعقوب زادا (دستیاران صحنه) اشاره کرد.

نمایش « رفته بچرخه برمی گرده» تا 12 خرداد ماه میزبان مخاطبان تئاتر در پردیس تئاتر تهران است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران