در حال بارگذاری ...
با حضور رحمت امینی و رویا افشار

«رقص روی لیوان‌ها» به روی صحنه می‌رود

اجرای نمایش «رقص روی لیوان‌ها» امروز با حضور رویا افشار و رحمت امینی در تالار استاد انتظامی آغاز می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر  نمایش «رقص روی لیوان‌ها » نوشته امیررضا کوهستانی و کارگردانی سید جواد روشن از 24 اردیبهشت در سالن استاد انتظامی به روی صحنه می‌رود.

این نمایش داستان زندگی پسر جوانی به نام فرود را روایت می‌کند که مربی رقص و علاقه‌مند به دختر جوانی به نام شیوا است که از خانه فرار کرده است، فرود احساس می‌کند وظیفه دارد تا به‌وسیله‌ی رقص به شیوا کمک کند تا استعداد و ویژگی‌های مثبت خودش را بروز دهد ....ولی این مسیر برای هر دو آن‌ها پایان خوبی ندارد.

در این اثر نمایشی  بابک خدایی، فاطمه عطایی و حمیدرضا تسلیخ به‌عنوان بازیگر حضور دارند. همچنین سینا ییلاق بیگی؛ طراح صحنه، محمد فرشته ن‍‍ژاد؛ موسیقی، مهدی دوایی؛ طراح پوستر، امیرعباس حسینی؛ ساخت فیلم و تیزر، محمد رضایی؛ مدیر تولید، نسترن پاکدامن؛ مدیر و منشی صحنه، امیرعلی زیارتی و حمیدرضا تسلیخ؛ دستیاران اجرایی، مریم شریعتی روابط عمومی ، گروه هنرى پژواک تبلیغات و احسان رافتی به‌عنوان عکاس این گروه نمایش را همراهی می‌کنند.

 لازم به ذکر است امکان خرید اینترنتی بلیت این نمایش با 25 درصد تخفیف برای سه روز اول اجرا در سایت تیوال فراهم‌شده است.

نمایش "رقص روی لیوان‌ها" از 24 اردیبهشت‌ماه تا 12 خرداد، ساعت 18.30 در تالار استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران بروی صحنه خواهد بود.




نظرات کاربران