در حال بارگذاری ...
از سوی مجموعه تئاتر گندم

فراخوان اولین رپرتوار نمایشنامه خوانی پرویز پرستویی اعلام شد

اولین رپرتوار نمایشنامه خوانی پرویز پرستویی با حضور اساتید و پیشکسوتان تئاتر از تاریخ  ۲۰ لغایت ۲۶ خردادماه ۱۳۹۶ برگزار می شود.

به گزارش ایران تئاتر این رپرتوار باهدف حمایت از گروههای نمایشی و به دبیری محمد حق جو و مدیریت اجرایی حمیدرضا فراهانی  در مجموعه تئاتر گندم برگزار می‌شود.
 هدف اصلی برگزاری  رپرتوار نمایشنامه خوانی پرویز پرستویی حمایت کامل از گروه های نوپا و جوان تئاتری است تا بتوانند با دغدغه های کمتری به تولید محصول هنری خویش بپردازند.
بر اساس این فراخوان، دانشجویان، دانش‌آموختگان تمامی رشته ها و گروه های نمایشی از استان های سراسر کشور می توانند در رپرتوار شرکت کنند.
داوری در دو بخش از نگاه مخاطبان و از نگاه داوران خواهد بود.
متقاضیان علاقمند به حضور در این جشنواره می توانند جهت هماهنگی با شماره های ۰۹۱۹۶۰۵۸۸۹۱_۰۹۱۲۶۲۳۶۷۴۴ تماس حاصل نمایند.
همچنین افراد میتوانند به‌صورت حضوری به آدرس تهران، خیابان انقلاب، خیابان نجات اللهی، کوچه مراغه، پلاک ۲، طبقه ۳، مرکز تئاتر گندم مراجعه نماید.
مهلت ارسال متون به رپرتوار نمایشنامه خوانی پرویز پرستویی تا یکم خرداد تعیین‌شده و اعلام نتایج بازخوانی و صدور مجوز شرکت در جشنواره، پنجم خردادماه است.
تاریخ برگزاری  نیمه دوم خردادماه است و به نفرات اول تا سوم کارگردانی، بازیگری مرد، بازیگری زن و طراحی پوستر جوایزی نفیس اهدا می‌گردد.

 




نظرات کاربران