در حال بارگذاری ...
برداشتی آزاد از بوف کور هدایت

محمد علی سجادی با " بوف نه چندان کور " به ایرانشهر می آید

سالن سمندریان تماشاخانه ی ایرانشهر ؛ در پایان خرداد ماه میزبان محمد علی سجادی خواهد بود.

این نمایش که پیشتر قرار بود با عنوان " بازخوانی بوف کور در روشنا " در پایان خرداد به تماشاخانه ی ایرانشهر برسد با تغییراتی در عنوان و برخی عوامل تمرینات خود را آغاز کرده است .

این نویسنده، کارگردان و نقاش درباره نوع نگاه خود به متن " بوف کور"  صادق هدایت و برداشتی که از آن انجام داده است، اظهار کرد: من پیش از این " بازخوانی بوف کور در روشنا "  را در قالب فیلمنامه نوشته بودم ولی به این نتیجه رسیدم که صحنه ای تر است و بر صحنه تئاتر باید به تصویر کشیده شود" . بوف کور"  یک متن ادبی است و باید ذات واژه ها به امری دیداری تبدیل شوند.

سجادی افزود: نمایش «بوف نه چندان کور » یک برداشت بسیار آزاد از «بوف کور» است تا در بخش دیداری و نمایشی به تصویر کشیده شود.

از دیگر عوامل این اثر می توان به نازنین کریمی ( مجری طرح ) ، حمید عرب ( تهیه کننده ) ، ایمان توکلی ( برنامه ریز ) ، سید مسعود صمدی ( مدیر تولید ) ، باران سیبی ( دستیار کارگردان و منشی صحنه ) ، احسان آنالویی ( موسیقی ) ، افسانه صرفه جو ( طراح صحنه و لباس ) ، علی کوزه گر (طراح نور ) ، نیلوفر رهبری ( طراح گریم ) ، سارا حدادی  (مشاور رسانه اى و مدیر روابط عمومی-  مکث ) ، آرین امیرخان – فیلم نیوز -  و امیر حسین فاضلی ( تبلیغات مجازی ) ، بهزاد خورشیدی ( گرافیست ) ، محمد صادق زرجویان (عکاس و ساخت تیزر ) ، علی اصغر ایزی ( دستیار صحنه )  اشاره کرد .

" بوف نه چندان کور " به نویسندگی و کارگردانی محمد علی سجادی ، در اواخر خرداد‌ و‌‌ تیر ماه سال جاری در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می رود و  بازیگران جدید این اثر‌‌‌‌ و زمان پیش فروش بلیط آن متعاقباً اعلام می شود .




نظرات کاربران