در حال بارگذاری ...
انعقاد قرارداد همکاری دبیرخانه تئاتر دانشگاهی با یک تهیه‌کننده خصوصی

حمایت یک و نیم میلیاردی از 5 نمایش دانشگاهی

قرارداد همکاری مابین دبیرخانه تئاتر دانشگاهی و هادی علیمحمدی برای تهیه‌کنندگی از ۵ اثر برگزیده بیستمین جشنواره تئاتر دانشگاهی منعقد شد.

 به گزارش ایران تئاتر در راستای حمایت از برگزیدگان بیستمین دوره جشنواره و تلاش برای به روی صحنه رفتن آثار با بهترین شرایط ممکن، پس از رایزنی‌های دبیرخانه تئاتر دانشگاهی، قرارداد نهایی با یک تهیه‌کننده خصوصی به نام هادی علیمحمدی برای حمایت از 5 اثر برگزیده بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی در اجرهای عموم با مبلغی تا سقف یک میلیارد و پانصد میلیون ریال صورت پذیرفت و آثار برگزیده مورد حمایت کامل قرار می‌گیرند. همچنین پیشتر سایت تیوال نیز حمایت کامل تبلیغاتی و بلیط فروشی از برگزیدگان به‌صورت رایگان اعلام کرده بود.

بدین ترتیب نمایش‌های «کار خانگی»، «تابستان»، «مجلس مختلف خوانی»، «قضیه» و «u+263f» به‌عنوان پنج اثر برگزیده بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی علاوه بر پیشنهاد برای حضور در سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، برای انجام اجرای عمومی توسط حامیان ذکر شده حمایت مالی و معنوی توسط دبیرخانه معرفی شدند.

شایان ذکر است، بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران به دبیری مهدی گمار  از روز 15 اردیبهشتماه 1396 در تهران آغاز و شامگاه شنبه 23 اردیبهشت، با برگزاری مراسم پایانی در تالار وحدت به برنامه‌های خود خاتمه داد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران