در حال بارگذاری ...
در فستیوال شانگهای چین اتفاق می افتد

اجرای نمایش « یک هفته راه رفتن در بهشت»

تنها نمایش فستیوال شانگهای چین ۲ تا ۶ خرداد در شهرستان گچساران به روی صحنه می رود.

به گزارش ایران تئاتر گروه شادن  نمایش «یک هفته راه رفتن در بهشت» را به نویسندگی رضا گشتاسب ، کارگردانی رضا کرمی زاده و دراماتورژی فهیم دخت زاهدی از 13 تا 19 خرداد در فستیوال شانگ های چین اجرا دارد.

این گروه به عنوان تنها گروه شرکت کننده از شرق آسیا است .همچنین این نمایش از 2 تا 6 خرداد ساعت 17 در پلاتو شهید مندنی زاده شهر گچساران به روی صحنه خواهد رفت.

امیرحسین نوروزی ، مهرداد علی پور ، فرید کیامرثی ، مصطفی لاهوتی ، محمد صالح کرمی ،سحر کرمی پور و بهناز مندلی زاده از بازیگران این نمایش هستند.

اردشیر کیانی رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان کهگیلوی بویراحمد از حمایت مالی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای اجرای این گروه در فستیوال تشکر کردند.

جشنواره هنر شانگهای (CSIAF) که میزبانی آن را وزارت فرهنگ جمهوری خلق چین به عهده دارد و توسط شهرداری شانگهای برگزار می‌شود، تنها جشنواره بین‌المللی و دولتی در کشور چین به شمار می‌آید. این جشنواره از سال 1999 با الهام از ایده "نوآوری و توسعه" با تأکید بر توسعه تأثیر مثبت آثار فرهنگی به پروژه عمده تبادل فرهنگی کشور چین و همین‌طور به‌عنوان یکی از جشنواره‌های تأثیرگذار در میان جشنواره‌های بین‌المللی تبدیل‌شده است.

 




نظرات کاربران