در حال بارگذاری ...
دفتر ثبت گروه‌های نمایشی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد

ثبت‌نام در سامانه به معنای صدور پروانه نیست

دفتر ثبت گروه‌های نمایشی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که ثبت‌نام در سامانه به معنای صدور پروانه نیست.

به گزارش ایران تئاتر دفتر ثبت گروه‌های نمایشی در این اطلاعیه آورده است: ثبت و صدور پروانه نهایی فعالیت نمایشی دارای سه‌گام است و پس از تائید و طی شدن نهایی این سه‌گام، گروه ثبت و پروانه فعالیت از سوی اداره کل هنرهای نمایشی صادر می‌گردد.
در این اطلاعیه همچنین آمده است: درخواست‌کنندگان محترم ثبت گروه‌های نمایش دقت داشته باشند که ثبت اطلاعات و دریافت کد رهگیری به معنای تائید نهایی و صدور پروانه فعالیت نمایشی نیست و تنها به‌منزله گام نخست و یک پیش ثبت‌نام است.
در گام دوم باید مدارک کامل بر اساس آئین‌نامه تاسیس و ثبت گروه‌های نمایش و دسته درخواستی جهت طرح در شورای استان تحویل اداره کل استان شود و در گام سوم ضمن بارگذاری فرم‌های درخواستی سامانه و تکمیل پرونده مجازی گروه، خلاصه مدارک فیزیکی نیز طبق دستور سامانه با نامه تائید رسمی مدیرکل محترم استان به اداره کل هنرهای نمایشی جهت کارشناسی نهایی ارسال شود.
به درخواست‌هایی که هر یک از سه‌گام برشمرده را ناقص انجام دهند و یا به روشی غیر ازآنچه آمد ارسال مدارک داشته باشند پاسخ داده نخواهد شد. نتیجه بررسی پرونده‌های هر استان به‌صورت دسته‌جمعی به اطلاع کارشناس تئاتر یا رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خواهد رسید و این عزیزان مسئول پیگیری رفع نواقص احتمالی گروه‌ها تا حصول نتیجه هستند و نیازی به مراجعه حضوری سرپرستان گروه‌ها نیست.
دفتر ثبت گروه‌های نمایش در روزها و ساعات اداری با شماره 66748011 آماده پاسخگویی و راهنمایی درخواست‌کنندگان محترم است.

 




نظرات کاربران