در حال بارگذاری ...
پس از موفقیت در جشنواره تئاتر دانشگاهی

میزبانی تالار مولوی از «تلورانس: یک اپرای صابونی»

پویا سعیدی کارگردان و نویسنده تئاتر پس از ۸ بار بازنویسی اثر جدید خود با عنوان «تلورانس: یک اپرای صابونی» را در تالار مولوی روی صحنه می‌برد.

به گزارش ایران تئاتر نمایش «تلورانس: یک اپرای صابونی» کاری از گروه تئاتر باگ به نویسندگی و کارگردانی پویا سعیدی پس از موفقیت در بیستمین جشنواره تئاتر دانشگاهی، اجرای عمومی خود را از تالار کوچک مولوی از روز جمعه 5 خردادماه جاری آغاز می‌کند.

«تلورانس: یک اپرای صابونی» که با نقل قول از وودی آلن و با لحنی کمیک شروع می‌شود تلفیقی از فیلم و تئاتر است، درباره مردی به نام بهرام که تصمیم می‌گیرد خودکشی کند اما ناگهان در تلگرام با آگهی‌ای درباره یک کار داوطلبانه مواجه می‌شود؛ کشتنِ کسانی که قصد خودکشی دارند. رویا که قتل شغل او است با بهرام قرارداد می‌بندد که بیاید و او را بکشد. در مدت زمانی‌که بهرام منتظر رسیدن رویا است، محمود پسرعمه معتاد بهرام سرزده به خانه او می‌آید و...

در این نمایش که تندیس بهترین پوستر بیستمین جشنواره تئاتر دانشگاهی را نیز از آن خود کرده، امیر شمس ، وحید منتظری ، فاطیما بهارمست، آوا تدین و وحید ذکیانی ایفای نقش می‌کنند.

گفتنی است، پویا سعیدی که برای نگارش نمایشنامه «بی‌حسی موضعی» کاندید دریافت جایزه بخش نمایشنامه‌نویسی بیستمین جشنواره تئاتر دانشگاهی (جایزه اکبر رادی) شد، متن «تلورانس: یک اپرای صابونی» را پس از 8 بار بازنویسی روی صحنه می‌آورد.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: کیارش ظریفی (طراح صحنه)، فاطیما بهارمست (طراح لباس)، مصطفی اسفندیاری (طراح نور)، پوریا اخوان (ساخت آکساسوار)،  رضا چاوشی (طراح گرافیک)، تورج هیبتی، هدا اسماعیل تبار، امیررضا رشتی و شایان حبیبی (گروه ساخت ویدئو)، نهال آغاز و تورج هیبتی (عکاس)، صدرا صباحی (مدیر روابط عمومی) و ایما تئاتر (مدیر تبلیغات مجازی).

نمایش «تلورانس: یک اپرای صابونی» اولین نمایش بیستمین جشنواره تئاتر دانشگاهی است که با حمایت دبیرخانه و مرکز تئاتر مولوی از 5 تا 22 خردادماه هر روز به جز شنبه‌ها ساعت 19:30 در سالن کوچک مولوی روی صحنه می‌رود.




مطالب مرتبط

تازه‌ترین نمایشنامه حسین کیانی در راه اجرا

«مجلس توبه‌نامه‌نویسی اسماعیل بزاز» به تالار مولوی خواهد آمد
تازه‌ترین نمایشنامه حسین کیانی در راه اجرا

«مجلس توبه‌نامه‌نویسی اسماعیل بزاز» به تالار مولوی خواهد آمد

نمایش «مجلس توبه‌نامه‌نویسی اسماعیل بزاز»، نوشته حسین کیانی، به کارگردانی کارن کیانی و بازی بهروز پناهنده، از پانزدهم فروردین ۱۴۰۳ در سالن کوچک تالار مولوی، روی صحنه خواهد رفت. 

|

گفت‌وگو با دلارام موسوی، کارگردان نمایش «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی»

عکس‌هایی که در صحنه جان می‌گیرند
گفت‌وگو با دلارام موسوی، کارگردان نمایش «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی»

عکس‌هایی که در صحنه جان می‌گیرند

دلارام موسوی، کارگردان «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی»، ایده این نمایش را برگرفته از یک اتفاق واقعی در خانواده خود می‌داند که ماجرایش به جنگ جهانی دوم بازمی‌گردد. او برای بازگویی داستان خود، شخصیت‌های نمایش را از قاب عکس بیرون می‌آورد و به آنها جان می‌بخشد.

|

نگاهی به نمایش «کفنم کجاست؟» به نویسندگی و کارگردانی احمد حامدی

در هزارتوی رازهای مگوی مردگان
نگاهی به نمایش «کفنم کجاست؟» به نویسندگی و کارگردانی احمد حامدی

در هزارتوی رازهای مگوی مردگان

بهنام حبیبی: روایت‌های گوناگون مردگان برخاسته از گور، از دنیای پس از مرگ، پیوسته در قالب‌ها و محتواهای گوناگونی به تصویر کشیده شده است. برخی از این روایت‌ها جدی و تراژیک و برخی دیگر با ...

|

«خونِ» روی صحنه می‌آید

«خونِ» روی صحنه می‌آید

نمایش «خونِ» به کارگردانی حسین قاسمی‌هنر با اجرایی از یک کودک 8 ساله در تالار مولوی روی صحنه می‌آید.

|

نظرات کاربران