در حال بارگذاری ...
برای رده‌های مختلف سنی

برگزاری کارگاه‌های جدید مدرسه تئاتر در فرهنگسرای بهمن

چهارده عنوان کارگاه متنوع برای رده‌های سنی مختلف، برنامه آموزشی دوره‌های جدید مرکز هنرهای نمایشی فرهنگسرای بهمن را تشکیل می‌دهند.

به گزارش ایران تئاتر این مرکز چهار دوره آموزشی کارگاه‌های نمایش خلاق و بازیگری کودک، نقالی و شاهنامه‌خوانی، فن بیان و داستان‌نویسی را برای کودک و نوجوانان درنظر گرفته است.

همچنین در بخش بزرگسالان کارگاه‌های آموزشی کارگردانی، داستان‌نویسی، فیلم‌نامه‌نویسی، بازیگری تخصصی، نمایشنامه‌نویسی، قصه‌گویی نمایشی ویژه مادران، سخنوری و فن بیان، عروسک‌سازی نمایشی، فیلم‌سازی با تلفن همراه  و تعزیه و شبیه‌خوانی را با حضور اساتید مجرب برگزار می‌کند.

شرکت‌کنندگان این کارگاه‌ها پس از پایان موفقیت‌آمیز دوره، گواهی‌نامه معتبر و رسمی شرکت در دوره‌های مذکور را بر اساس ضوابط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران دریافت می‌کنند.

ایرج محمدی (استاد دانشگاه هنر تهران، سازنده عروسک‌های غول‌پیکر مبارک، گوینده و کارگردان تئاتر عروسکی)، سودابه فرضی پور (داستان‌نویس و مدرس ادبیات داستانی)، تبسم مزینانی (مدرس نمایش خلاق و بازیگری کودک)، فوزیه قره‌گوزلو (نقال و شاهنامه‌خوان پیشکسوت بانوان و مدرس کودک و نوجوان) و زهره کدخدازاده (قصه‌گوی برتر شهر تهران و مدرس قصه‌گویی نمایشی ویژه مادران) ازجمله اساتید و مربیان دوره‌های آموزشی جدید مدرسه تئاتر بهمن هستند.

این دوره از کارگاه‌های آموزشی با توجه به نیازسنجی به عمل آمده از علاقه‌مندان به هنرهای نمایشی تدارک دیده شده است.

شناسایی و پرورش استعدادهای جوان در حوزه هنرهای نمایشی و پر کردن اوقات فراغت خانواده‌ها از جمله اهداف برگزاری این دوره است.

علاقه‌مندان جهت بهره‌مندی از دوره‌های آموزشی مدرسه تئاتر بهمن می‌توانند به نشانی میدان بهمن، خیابان شهید وفائی، فرهنگسرای بهمن، تماشاخانه مبارک، واحد نمایش مراجعه و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 55051386 و 55312305 تماس بگیرند.




مطالب مرتبط

با حضور 40 مادر و دختر در فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود

«در سوگ ریحان» و نمایش «خادم الزهرا (س)»
با حضور 40 مادر و دختر در فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود

«در سوگ ریحان» و نمایش «خادم الزهرا (س)»

نمایش آیینی «خادم الزهرا (س)» همزمان با برگزاری ویژه‌برنامه «در سوگ ریحان» با حضور مادران و دختران عضو کانون فاطره فرهنگسرای بهمن در تماشاخانه مبارک این فرهنگسرا روی صحنه می‌رود.

|

تقدیر از عوامل نمایش «بهشت در آتش»

تقدیر از عوامل نمایش «بهشت در آتش»

آخرین اجرای نمایش «بهشت در آتش» با حضور مـدیران شهری و فرهنگی، همراه با تقدیر از عوامل این نمایش در سالن شهید آوینی فرهنگسرای بهمن برگزار شد.

|

نظرات کاربران