در حال بارگذاری ...
فراخوان انتخاب بازیگر برای بازی در نمایش «کشتی نوح»

اجرای بزرگ‌ترین نمایش محیطی کشور در تابستان

پیام عزیزی کارگردان فعال تئاتر بزرگ‌ترین نمایش محیطی کشور را مردادماه سال‌جاری با ۴۰ بازیگر اجرا می‌کند.

به گزارش ایران تئاتر پیام عزیزی کارگردان شناخته شده و فعال نمایش‌های خیابانی و محیطی، جدیدترین پروژه نمایشی خود با عنوان «کشتی نوح» را تابستان امسال اجرا می‌کند.

عزیزی درباره پروژه «کشتی نوح» با بیان اینکه مسئله حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از انقراض حیوانات محور اصلی این نمایش است، گفت: این کار نگاهی متفاوت به کشتی نوح دارد و قصه آن ارتباطی با زندگی و داستان‌های مربوط به حضرت نوح ندارد. در واقع در این نمایش از مفهوم کشتی نوح که از آن برای نجات حیوانات استفاده شده، بهره گرفتیم.

کارگردان نمایش‌های خیابانی «دوست مردم»، «دو سرباز» و «همین روزها» ادامه داد: «کشتی نوح» پروژه‌ای است که با حمایت و تهیه‌کنندگی بنیاد روایت تولید می‌شود و با توجه به تعداد زیاد بازیگران این اثر، در تلاش هستیم که حمایت اداره کل هنرهای نمایشی و معاونت فرهنگی هنری شهرداری را نیز جلب کنیم.

عزیزی با بیان اینکه نمایش «کشتی نوح» بزرگترین نمایش محیطی کشور تاکنون است، درباره روند انتخاب بازیگران این نمایش اظهار داشت: بازیگران اصلی این نمایش افرادی هستند که از گذشته فعالیت داشتند اما چون این کار نزدیک به 40 بازیگر دارد تعدادی از بازیگران که توانمندی کار فیزیکال دارند را از طریق فراخوان انتخاب و جذب می‌کنیم.

او در این‌باره توضیح داد: بازیگرانی که تمایل به حضور در این پروژه نمایشی را دارند می‌توانند از روز پنجشنبه 4 خردادماه از ساعت 16 تا 20 به سرای محله انقلاب واقع در خیابان برادران مظفر، طبقه بالای خانه تئاتر مراجعه کنند.

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران