در حال بارگذاری ...
پس از موفقیت در پنجمین جشنواره تئاتر شهر

«جادوی عروسک» به تالار هنر رسید

امیرمحمد انصافی نویسنده، کارگردان و بازیگر فعال تئاتر نمایش «جادوی عروسک» را بر اساس تکنیک سیاه‌بازی برای کودکان و نوجوانان در تالار هنر روی صحنه می‌برد.

به گزارش ایران تئاتر.«جادوی عروسک» داستان مردی به نام یاقوت که سه فرزندش به نام‌های مبارک، تبارک و شاپرک که هر کدام به حرفه‌ای مشغول هستند یک روز در راه برگشت به شهر خود دچار مشکلاتی شده و مجبور می‌شوند در روستایی برای چند روز بمانند که... 

«جادوی عروسک» که توانسته از پنجمین جشنواره تئاترشهر جوایز بهترین کارگردانی، نمایشنامه‌نویسی، بازیگری زن و مرد، موسیقی، طراحی صحنه و طراحی لباس را به همراه جایزه ویژه این جشنواره از آن خود کند، از 16 تیرماه هر روز به شنبه‌ها  ساعت 19:30 در تالار هنر اجرا می‌شود.

امیرحسین انصافی، آرین ناصری مهر، فهیمه باروتچی، فرشته اعظمی، شیرین کاشفی، ابوالفضل عشرب و محسن قصری ایفای بازیگران این نمایش هستند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: جواد انصافی (مشاور کارگردان)، امیرحسین انصافی (شاعر و آهنگساز)، رامین عبداللهی (نوازنده کمانچه)، ناهید دنیا دید (نوازنده تار)، پیام رضایی (نوازنده تنبک)، نسیم توکلی (دستیار کارگردان و منشی صحنه)، ساسان فرهادپور (طراح صحنه و ساخت دکور)، رامین بهادری (طراح دیوارکوب)، فروغ یزدان (طراح لباس)، زهرا مریدی (طراح عروسک)، زهره قاسمی و سارا دبیری (ساخت عروسک) و اختر تاجیک (عکاس).       

علاقه‌مندان برای تهیه بلیط نمایش «جادوی عروسک» می‌توانند به سایت Tik8 و ایران کنسرت مراجعه کنند.




مطالب مرتبط

امیرحسین انصافی مطرح کرد

حضور متفاوت عمو نوروز با استفاده از هوش مصنوعی در تئاتر
امیرحسین انصافی مطرح کرد

حضور متفاوت عمو نوروز با استفاده از هوش مصنوعی در تئاتر

امیرحسین انصافی نویسنده و کارگردان نمایش «هر روز نوروزه» می‌گوید پدر (جواد انصافی) به‌عنوان شخصیت عمو نوروز در نمایش بسیار تاثیرگذار است. نوع تیپی که او در این اجرا دارد با همه اجراهایی که تاکنون داشته‌ است، متفاوت است و به صورت فیزیکی در این نمایش حضور ندارد بلکه با کمک هوش ...

|

جواد انصافی، هنرمند پیشکسوت:

جشنواره تئاتر منطقه‌ای، فرصتی برای شناخت آیین‌های بومی است
جواد انصافی، هنرمند پیشکسوت:

جشنواره تئاتر منطقه‌ای، فرصتی برای شناخت آیین‌های بومی است

جواد انصافی، کارگردان و بازیگر پیشکسوت نمایش‌های سنتی، پیشنهاد می‌کند هنرمندان استانی، آثاری با موضوع آداب و آیین‌های بومی خود تولید کنند و آن‌ها را به جشنواره‌های تئاتر منطقه‌ای کشور بیاورند.

|

نظرات کاربران