در حال بارگذاری ...
رامبد جوان در افتتاح نمایش «آسایشگاه» گفت:

نقش محسن نورى برایم هیجان‌انگیز بود

رامبد جوان و نگار جواهریان، نمایش « آسایشگاه» نوشته هارولد پینتر و ترجمه رضا دادویی را ٦ خرداد در تماشاخانه پالیز افتتاح کردند.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «آسایشگاه» به کارگردانی محمدحسین زیکساری است که در برنامه خندوانه با کاراکتر استاد کهنمویی  استند آپ اجرا می کند . مراسم افتتاحیه این نمایش توسط رامبد جوان و نگار جواهریان  ساعت 21  روز ششم خردادبا استقبال تماشاگران را در تماشاخانه پالیز برگزار شد.
رامبد جوان پس از تماشای نمایش گفت:به همه‌ی گروه و عوامل در ابتدا خسته نباشید می‌گویم، محمد زیگسارى یکى از دوستان خوب من است و از اینکه اثرى را به روى صحنه برده است برایم لذت‌بخش است
کارگردان برنامه خندوانه در ادامه گفت:« آسایشگاه » پر از لحظات لذت‌بخش بود و بازیگری‌های بسیار خوش‌آیند بر روی صحنه ظاهرمی شوند. مخصوصاً تماشای نقشى که محسن نورى إیفا کرده بود برایم هیجان‌انگیز بود.
رامبد جوان در پایان گفت:.متن این نمایش متن بسیار قوى است و ویدیوهایی که در نمایش استفاده‌شده بود برایم جالب بود و از دقایقى که در سالن نمایش بودم لذت بردم.
در خلاصه‌ی این اثر چنین آمده است: رییس آسایشگاه از معاونش در خصوص بیمار 6457 توضیح می‌خواهد، این در حالى است که این بیمار مرده است و...
محسن نوری، محمدحسین زیکساری، مهرداد مصطفوی، سروش شاکر، پرهام یدالهی، سمانه اسماعیلی، علی پویا قاسمی در این اثر به ایفای نقش خواهند پرداخت.
نمایش آسایشگاه از هفت شش خردادماه ساعت 19.30 در تماشاخانه پالیز به روی صحنه می‌رود. علاقه‌مندان می‌توانند براى تهیه بلیت به سامانه تیوال و یا گیشه حضورى تماشاخانه پالیز مراجعه نمایند.

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران