در حال بارگذاری ...
از سوی کانون ملی منتقدان تئاتر

مهلت حضور در «کارگاه آموزش بین‌المللی نقد تئاتر» تمدید شد

مهلت ثبت‌نام دانشجویان، پژوهشگران و علاقه‌مندان نقد تئاتر در «کارگاه آموزش بین‌المللی نقد تئاتر» کانون ملی منتقدان تئاتر ایران تا ۲۱ خردادماه تمدید شد.

به گزارش ایران تئاتر، پیش‌ازاین کانون ملی منتقدان تئاتر ایران برای ثبت‌نام دانشجویان، پژوهشگران و علاقه‌مندان نقد تئاتر در «کارگاه آموزشی بین‌المللی نقد تئاتر» فراخوانی منتشر کرده بود و مهلت ثبت نام در این کارگاه تا 15 خرداد اعلام شد که با اعلام جدید این زمان تا 21 خرداد ماه تمدید شد.

در این فراخوان آمده است:
کانون ملی منتقدان تئاتر ایران با همکاری اداره کل هنرهای نمایشی و باهدف آموزش منتقدان جوان در نظر دارد تا یک دوره بین‌المللی نقد تئاتر در 3 مرحله را با حضور مدرسان برجسته داخلی و خارجی برگزار نماید. این کارگاه آموزشی برای تمامی علاقه‌مندانِ نقد تئاتر در قالب دوره‌های تخصصی و یک سمینار بین‌المللی برگزار خواهد شد. دوره‌های پیش‌بینی‌شده عبارتند از:
1-    دوره نخست در 3 ماه با حضور 3 مدرس نقد تئاتر از ایران؛
2-    دوره دوم به مدت 7 روزه با حضور یک مدرسِ برجسته بین‌المللی از کانون جهانی منتقدان تئاتر؛
3-    دوره سوم در قالب یک سمینار بین‌المللی، همزمان با برگزاری سی و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و با حضورِ 10 منتقد جوان از کشورهای مختلف و یک مدرس بین‌المللی تحت عنوان سمینار منتقدان جوان و زیر نظر کانون جهانی منتقدان تئاتر IATC؛
6 نفر از شرکت‌کنندگان پس از گذراندنِ دوره سه‌ماهه داخلی (ردیف 1) با مشورت مدرسان و پس از ارزیابی آثار مکتوب به دوره بعدی (ردیف 2) و سمینار بین‌المللی (ردیف 3) راه خواهند یافت و ضمن دریافت گواهینامه بین‌المللیِ پایان دوره از کانون جهانی منتقدان به عضویت کانون ملی منتقدان تئاتر ایران درخواهند آمد.
علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به لینک «کارگاه آموزشی بین‌المللی نقد تئاتر» در ایران تئاتر مراجعه و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88946669 تماس بگیرید.

 




نظرات کاربران