در حال بارگذاری ...
سامان سالور در افتتاحیه «بن‌بست»

همه باید رسانه‌ای براى تئاترهای مستقل باشیم

نمایش «بن‌بست» با حضور سامان سالور فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان سینما در مجموعه پایتخت افتتاح شد.

به گزارش ایران تئاتر سالور در آیین افتتاحیه چنین گفت:  علیرضا مهران از خوبان تئاتر است و آن‌هایی که آثارش را دنبال کرده‌اند می‌دانند که سال‌هاست زحمت می‌کشد و امیدوارم با کمک خداوند همه‌ی گروه «بن‌بست» در انتها به  موفقیت در افق ختم شوند.
کارگردان فیلم «آمین خواهیم گفت» در ادامه افزود:  همه می‌بایست مبلغ تئاتر باشیم علی‌الخصوص تئاترهای مستقل و خصوصى، که خیلى وقت‌ها کمتر جا براى تبلیغاتشان دارند؛ همه‌مان رسانه باشیم براى آنکه تئاتر گرم‌تر و بهتر و جذاب‌تر دنبال شود.
نمایش «بن‌بست» نوشته سامان ناصرى و کارگردانی علیرضا مهران و بازی جهانگیر الماسى، رز رضوى، سیاووش خیرابى، بهار محمدپور، رضا حسینی و علی رضا مهران به مدت سى اجرا در تماشاخانه پایتخت (کنش معاصر اسبق) به روى صحنه می‌رود.
همچنین جهانگیر الماسى (مشاور کارگردان)، حمید عرب (تهیه‌کننده)، سید مسعود صمدی (مدیر تولید)، سینا افشار (گرافیست)، سارا حدادى (مشاور رسانه‌اى و مدیر روابط عمومى - مکث)، امیرحسین فاضلى (تبلیغات مجازى)، عماد دولتى (عکاس) و غزاله الکایی، غزاله رفیعی، مریم عظیمی کهن (گروه کارگردانى) از عوامل دیگر این نمایش خواهند بود.
در خلاصه داستان چنین آماده است: یک خانواده اصیل در کنار هم زندگی می‌کنند که پسر بزرگ خانواده با سو استفاده از اطمینان پدر مبلغ هنگفتی را برداشته و از کشور خارج‌شده پدر بعدازاین اتفاق به زندان می‌افتد و داماد خانواده برای نجات خانواده خانه پدری ارث خود را فروخته و شرایط را مهیا می‌سازد، پسر کوچک خانواده پس از رفتن برادر با معشوقه او ازدواج می‌کند حال پس از ۱۰ سال مادر خانواده در بستر شدید بیماری و در بیمارستان بستریست که خبر بازگشت پسر بزرگ می‌رسد.

نمایش «بن‌بست» همچنین سه‌شنبه ٩ خردادماه ساعت ٢١:٣٠ میزبان عکاسان و خبرنگاران خواهد بود، علاقه‌مندانمی توانند با تهیه بلیت از سامانه تیوال یا گیشه سالن به دیدن این اثر نمایشى بنشینند.

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران