در حال بارگذاری ...
امروز سه‌شنبه 16 خردادماه

نمایش « اتاق » افتتاح می‌شود

نمایش اتاق ١٦ خرداد توسط مشاور رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست ایران در امور زنان و خانواده افتتاح می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر نمایش « اتاق » به کارگردانی فاطمه علی حسینی نوشته‌ی هارولد پینتر نخستین نمایشنامه این نمایشنامه‌نویس انگلیسى است که نخستین بار در دانشگاه بریستول به روى صحنه رفته است، توسط شهربانو امانی انگنه، فعال سیاسی ، نماینده مردم ارومیه در دوره‌های مجلس پنجم و مجلس ششم مجلس شورای اسلامی و مشاور رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست ایران در امور زنان و خانواده افتتاح می‌شود.
از بازیگران این اثر می‌توان به مرتضى اسماعیل کاشی، رویا میرعلمی، رحیم نوروزی، الهه شه پرست و فرشید ترابی اشاره کرد.
در خلاصه این اثر چنین آماده است:  او که مدت‌هاست از خانه خارج نشده؛ با ورود آدم‌هایی ناشناس، مشوش و پریشان‌خاطر، برای حفظ موقعیت خود تلاش می‌کند.
از دیگر عوامل می‌توان به على نصر مدیر تولید، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز، آرمین خیریان آهنگساز و طراح صدا، ماریا حاجی‌ها طراح گریم، شیرین حسینی طراح صحنه و لباس،
مهدی دوایی طراح پوستر و بروشور، سارا حدادى مشاور رسانه‌اى و مدیر روابط عمومی (مکث)، امیرحسین فاضلى فضای مجازی و طیبه نصر اللهى عکاس اشاره کرد.
نمایش اتاق از ١٦ خرداد تنها به مدت ١١ شب ساعت ٢١:١٥ در تالار قشقایى مجموعه تئاتر شهر به روى صحنه می‌رود، علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه تیوال و یا گیشه تئاتر شهر به دیدن این نمایش بنشینند.

 




نظرات کاربران