در حال بارگذاری ...
با حضور فرح اصولی، سهیلا احمدی فرد، بهروز بختیاری و بهزاد صدیقی:

دومین نشست پخش فیلم-تئاتر آثار اکبر رادی برگزار می‌شود

دومین نشست پخش فیلم-تئاتر آثار اکبر رادی توسط بنیاد اکبر رادی در تالار استاد جلیل شهناز خانهٔ هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر از روابط عمومی بنیاد اکبر رادی، در این نشست که ساعت 16:30 روز یک‌شنبه بیست و یکم خردادماه 1396 در تالار استاد جلیل شهناز برگزار می‌شود، ابتدا این فیلم‌تئاتر اکران شده و پس از پخش آن این اثر با حضور فرح اصولی (نقاش و بازیگر این فیلم تئاتر)، سهیلا احمدی‌فرد (کارگردان تئاتر)، بهروز محمودی بختیاری (نویسنده، پژوهش‌گر و استاد دانشگاه) و بهزاد صدیقی (نمایش‌نامه‌نویس، پژوهش‌گر و مدرس تئاتر) مورد تحلیل و بررسی قرارمی‌گیرد.
 بر اساس این گزارش، بنیاد اکبر رادی در نظر دارد تا در نیمهٔ هرماه یکی از آثار فیلم-تئاتر آثار استاد اکبر رادی را که پیش‌ازاین توسط کارگردانان معاصر به روی صحنه رفته‌بود، اکران کرده و با حضور استادان تئاتر و بینارشته‌ای مورد تحلیل و بررسی قراردهد.
لازم به توضیح است که نمایش روزنهٔ آبی به کارگردانی محمود محمدیوسف با بازی منوچهر فرید، آذر فخر، اسماعیل محرابی، داریوش ایران‌نژاد، فرامرز صدیقی، محبوبه بیات، فرح اصولی و جواد خدادادی در سال 1349 به‌صورت فیلم تئاتر، تولید و سپس از تلویزیون ایران پخش شد.
علاقه‌مندان برای دیدن این فیلم-تئاتر می‌توانند بلیت خود را از وب‌گاه تیوال تهیه‌کرده و در تاریخ یادشده به خانهٔ هنرمندان ایران، تالار استاد جلیل شهناز واقع در خیابان طالقانی، خیابان موسوی شمالی، ضلع جنوبی باغ هنر مراجعه کنند.




مطالب مرتبط

شانزدهمین سال جاودانگی اکبر رادی

شانزدهمین سال جاودانگی اکبر رادی

مؤسسه‌ فرهنگی هنری اکبر رادی، در پیامی به مناسبت سالگرد درگذشت این نمایشنامه‌نویس که هم‌زمان با زادروز بهرام بیضایی است، از این دو هنرمند بزرگ عرصه هنرهای نمایشی کشور یاد کرد.

|

نظرات کاربران