در حال بارگذاری ...
  • با بازگشت محمود بصیری بعد از دوازده سال

    «بنگاه تئاترال» با حضور پیشکسوتان تئاتر به صحنه می رود

    نمایش «بنگاه تئاترال» به نویسندگی علی نصیریان و کارگردانی هادی مرزبان از اوایل تیرماه ۹۶ در تالار سنگلج به صحنه می رود.

    به گزارش ایران تئاتر نمایش «بنگاه تئاترال» نوشته علی نصیریان قرار است از هفته دوم تیرماه به کارگردانی هادی مرزبان در تالار سنگلج به صحنه برود. بنا بر این گزارش چند تن از هنرمندان پیشکسوت نیز به دعوت هادی مرزبان به گروه بازیگران این نمایش پیوسته اند.

    محمود بصیری از بازیگران محبوب که مردم او را با بازی در نقشهای خاطره انگیزی چون سریال «آرایشگاه زیبا»، سریال «هزاردستان» و آثار سینمایی چون مادر به یاد دارند که بنا به دلایلی بیش از دوازده سال از عرصه بازیگری دور مانده بود با حضور در این نمایش بار دیگر به صحنه باز می گردد. بنگاه تاترال یک نمایش کمدی ایرانی در قالب تخته حوضی است که با شیوه خاص اجرایی هادی مرزبان و با بهره گیری از موسیقی زنده اجرا می شود.
    در این نمایش بازیگرانی چون: ایرج راد، سعید امیر سلیمانی، فرزانه کابلی، امین زندگانی، میرطاهر مظلومی، محمود بصیری، داود فتحعلی بیگی، علی فتحعلی و نیز سامان تیر انداز، آیه قبادیان، مجید غفاری، فائقه شلالوند و جمعی از هنرجویان تئاتر ایفای نقش می کنند. محمد حشمتی خواننده، علی المعی آهنگساز، فرزانه کابلی طراح حرکت، رضا مهدیزاده طراح صحنه، صدف شجاعی طراح لباس، امیر ترحمی طراح نور، محمد وفایی طراح گرافیک و مدیر روابط عمومی، امیر کوروش اعرابی عکاس نمایش هستند. دستیار کارگردان مهری آسایش و منشی صحنه اکرم حاج حسینی در گروه کارگردانی همکاری می کنند.

     




    مطالب مرتبط

    گفت وگو با ایرج راد بازیگر نمایش بنگاه تئاترال 

نمایش‌های آئینی سنتی را دوست دارم زیرا ریشه در فرهنگ خودمان دارد
    گفت وگو با ایرج راد بازیگر نمایش "بنگاه تئاترال "

    نمایش‌های آئینی سنتی را دوست دارم زیرا ریشه در فرهنگ خودمان دارد

    ایران تئاتر:نمایش های سنتی و اصیل ایرانی همواره مورد توجه و استقبال مخاطبان قرار دارند. نمایش "بنگاه تئاترال "که بعد از چهار دهه با کارگردانی هادی مرزبان مجدد به روی صحنه رفته است. با استقبال گسترده مخاطبان مواجه شده است . در نمایش بنگاه تئاترال ایرج راد با بازی در نقش پهلوان ...

    |

    هادی مرزبان درباره «مفیستو» گفت:

ریتم «مفیستو»، مهم‌ترین عامل همراهی تماشاگر با این نمایش است
    هادی مرزبان درباره «مفیستو» گفت:

    ریتم «مفیستو»، مهم‌ترین عامل همراهی تماشاگر با این نمایش است

    هادی مرزبان با اشاره به حفظ ریتم اجرا به‌عنوان نخستین عامل همراهی مخاطب با یک اثر نمایشی گفت: حفظ این عنصر نمایانگر تسلط کارگردان بر اجرا و مهم‌ترین عامل همراهی تماشاگر با «مفیستو» است.

    |

    نظرات کاربران