در حال بارگذاری ...
بررسی آخرین اثر سارا کین در خانه‌ی نمایش

«جنون در 4:48» توسط کانون ملی منتقدان تئاتر نقد می‌شود

نمایش آخرین اثر سارا کین که در خانه‌ی نمایش در حال اجراست، دوشنبه ۲۲ خردادماه توسط کانون ملی منتقدان تئاتر ایران موردنقد و بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش ایران تئاتر این نمایش که با کارگردانی علیرضا گرگانی از هفتم خردادماه به مدت‌زمان 70 دقیقه و برای بیست شب در خانه‌ی نمایش در حال اجراست، آخرین اثر سارا کین نمایشنامه‌نویس بریتانیایی است که در سال 1971 متولد و در سال 1999 میلادی چشم از جهان فروبسته است.
«جنون در 4:48» توسط علی منصوری ترجمه‌شده و بازیگرانی چون نگار برلیان، سهیل میرزاآقایی، نازنین نادرپور، شیدا دوپیکر، علی مسلمی، محمدرضا عباسی، مینا همدانی و تعدادی دیگر از بازیگران تئاتر ایفای نقش دارند.
برپایه ی این خبر، نمایش «جنون در 4:48» با طراحی صحنه‌ی علیرضا گرگانی آماده‌ی اجراشده و نگار خاتمی طراح لباس، الهام مهرپرور طراح گرافیک، مصطفی اسفندیاری طراح نور، پریا باریکانی دستیار کارگردان، رؤیا رضایی مدیر تولید و حسین علی‌محمدی انتخاب‌کننده‌ی موسیقی نمایش است.
علاقمندان به این نمایش هر شب به‌غیراز شنبه ها ساعت 19 می‌توانند با مراجعه به نشانی میدان فردوسی، خیابان سپهبد قرنی، خیابان طالقانی، خیابان شهید موسوی، کوچه‌ی محمد آقا پلاک 34 به تماشای این نمایش بنشینند.

 




نظرات کاربران