در حال بارگذاری ...
برای اجرا از ٣١ خرداد در سالن اصلی تئاتر شهر

فروش اینترنتی بلیت «اعتراف» از امروز آغاز می‌شود

بلیت‌های سه روز اول نمایش اعتراف که قرار است از ٣١ خرداد در سالن اصلی تئاتر شهر به روی صحنه رود به‌صورت اینترنتی پیش‌فروش می‌شود.

 به گزارش ایران تئاتر سایت‌های ایران کنسرت و ایران نمایش از روز سه‌شنبه، بیست و سوم خرداد ساعت ١٢ ظهر آماده‌ی ارائه‌ بلیت نمایش اعتراف هستند.
اعتراف دومین اثر شهاب حسینی در مدیوم تئاتر است. او که پیشتر نمایش ملاقات را کارگردانی و اجرا کرده بود، در دومین تجربه‌ کارگردانی تئاتر خود نمایش اعتراف را بر اساس متنی از برد میرمن و با تهیه‌کنندگی سهیلا امینی به روی صحنه می‌برد.
حسینی علاوه بر کارگردانی، در کنار علی نصیریان بازی در نقش اصلی نمایش را نیز بر عهده دارد. اجرای این نمایش تا پایان مردادماه ادامه خواهد داشت.

صالح میرزا آقایی، نیما رئیسی، مهدی بجستانی، پرویز بزرگی، شهرام ابراهیمی، میثاق زارع، غزاله نظر، ایلیا نصرالهی، پرند عین بیگی، تنی آواکیان، فاطمه عرب کرمانی، مهران هاشمی و فرنام حقیقت‌جو دیگر بازیگران نمایش اعتراف هستند.




مطالب مرتبط

نکوداشت و رونمایی از کتاب زندگینامه علی نصیریان

هنرمندی که هیچ کاری جز بازیگری نکرد
نکوداشت و رونمایی از کتاب زندگینامه علی نصیریان

هنرمندی که هیچ کاری جز بازیگری نکرد

علی نصیریان، بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون در آیین نکوداشت و رونمایی از کتاب زندگینامه‌اش که به میزبانی پردیس سینمایی ملت برگزار شد با بیان اینکه هیچ کار دیگری در عمرش به جز بازیگری انجام نداده‌ است، گفت تمام کارهایی که انجام دادم، دوست داشتم و جزو آرزوهایم بود و ...

|

نظرات کاربران