در حال بارگذاری ...
همزمان با رونمایی پوستر نمایش

پیش‌فروش «سیستم گرون هلم» آغاز شد

همزمان با رونمایی پوستر نمایش «سیستم گرون هلم» به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی، پیش‌فروش این نمایش در سایت تیوال آغاز شد.

به گزارش ایران تئاتر«سیستم گرون هلم» از ۸ تیرماه، ساعت ۲۱ در تماشاخانه پالیز بر روی صحنه می‌رود و در آن الهام پاوه‌نژاد، سینا رازانی، امیرحسین رستمی و رضا مولایی به ایفای نقش می‌پردازند.
این نمایش پس از دو دوره اجرای موفق در تهران، برای بار سوم بروی صحنه می‌رود. سیستم گرون هلم همچنین نمایش‌های بین‌المللی متعدی داشت.
کوشک جلالی علاوه بر کارگردانی، ترجمه و طراحی این نمایش را برعهده دارد و مسعود سیدهاشمی آن را تهیه‌کرده است.
سیستم گرون هلم را جوردی گالچران نوشته است و در روایت آن آمده است: چهار نفر متقاضى یک شغل بسیار مهم در یک کنسرن گردن کلفت جهانى چند ملیتى هستند یکى از این چهارنفر، کارمند این کنسرن است و وظیفه سه نفر دیگر شناسایی این فرد است...
طراحی پوستر این نمایش را آیدین قشلاقی بر عهده داشته است.
علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سامانه تیوال از تخفیف سی‌درصدی سه روز اول بهره‌مند شوند.

 




مطالب مرتبط

نظری بر نمایش «جنون محض» نوشته مایکل فرین و کار علیرضا کوشک جلالی

اجرای کمدی در مرزهای گروتسک
نظری بر نمایش «جنون محض» نوشته مایکل فرین و کار علیرضا کوشک جلالی

اجرای کمدی در مرزهای گروتسک

حمیدرضا کاظمی‌پور*: یک گروه بازیگران تئاتر در حال آماده‌سازی اجرایی برای صحنه هستند و در خلال آماده‌سازی اثر برای اجرا، نقبی بر فرایندهای پیچیده تولید، آماده‌سازی و پشت‌صحنه تئاتر ...

|

نظر دو هنرمند درباره نمایش «هیدن»

نظر دو هنرمند درباره نمایش «هیدن»

علیرضا کوشک‌جلالی و سعید اسدی شب گذشته به تماشای نمایش «هیدن» نشستند و گفتند خون جدیدی در رگ‌های تئاتر ایران جاری شد و این نمایش باید در عرصه بین‌المللی نیز حضوری پر رنگ داشته باشد.

|

نظرات کاربران