در حال بارگذاری ...
با اجرای نمایش «چشم‌های بسته از خواب»

تماشاخانه استاد بهمن صادقپور در خانه تئاتر کاشان افتتاح می‌شود

با اجرای نمایش «چشم‌های بسته از خواب» نوشته محمد چرمشیر و به کارگردانی سید مجتبی جدی تماشاخانه استاد بهمن صادقپور در محل خانه تئاتر کاشان افتتاح می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر تماشاخانه استاد بهمن صادقپور با ظرفیت ۵۵ تماشاگر، پس از کارگاه نمایش رها دومین مکانی است که طی ۵ ماه گذشته باهمت و تلاش اعضای خانه تئاتر در محل خانه تئاتر کاشان احداث و به سالن‌های اجرای نمایش در کاشان اضافه‌شده است.
خانه تئاتر کاشان در سال ۱۳۹۲ به‌عنوان یکی از شعب خانه تئاتر ایران آغاز به کار نموده و طی این مدت با انجام فعالیت‌های مختلفی همچون احداث دو تماشاخانه رها و استاد صادقپور، ایجاد کتابخانه تخصصی تئاتر، برگزاری کارگاه‌ها و ورک‌شاپ‌های آموزشی، جلسات نقد و تحلیل، جلسات ماهانه نمایشنامه خوانی، برپایی گالری آثار هنری اتود، اجرای نمایش‌هایی همچون مُرده ماهی ها، چُغوک، خُد آ و ... به‌عنوان یکی از فعال ترین شعب خانه تئاتر ایران معرفی شده و مورد تقدیر قرار گرفته است.
نمایش «چشم‌های بسته از خواب» براساس متنی از محمد چرمشیر به کارگردانی سید مجتبی جدی است که از روز ۱۴ تیرماه به مدت دو هفته در تماشاخانه استاد بهمن صادقپور به روی صحنه خواهد رفت. در این نمایش زهره استادی، رویا فخاری و علی رضا لطفی زاده به‌عنوان بازیگر حضور خواهند داشت. در حاشیه اجرای این نمایش نمایشگاهی از آثار طراحی مهدی راحمی در گالری اتود واقع در خانه تئاتر کاشان برپا می گردد.




نظرات کاربران