در حال بارگذاری ...
از روز دوشنبه 5 تیر

«نوای اسرارآمیز» در تماشاخانه پایتخت روی صحنه می‌رود

نمایش «نوای اسرارآمیز» به کارگردانی ساقی عطایی از روز دوشنبه ۵ تیر در تماشاخانه پایتخت روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر ساقی عطایی کارگردان این نمایش، سابقه فعالیت و دستیاری کارگردانانی چون علیرضا نادری، محمد یعقوبی، اصغر دشتی، رضا گوران، نیما دهقان، یاسر خاسب، نادر برهانی مرند، کوروش نریمانی، مسعود رایگان و ... را داشته و این متن را در سال 94 با خوانش وحید آقاپور، هومن کیایی و معصومه اردستانی، نمایشنامه خوانی کرده است.
 عطایی براساس دغدغه و تعلق خاطری که به این نمایشنامه اشمیت داشته، برای اجرای صحنه ای آن اقدام کرده و پس از چند ماه تمرین، آن را در تماشاخانه پایتخت روی صحنه می برد.
وحید آقاپور و هومن کیایی در اجرای این نمایش روی صحنه نیز حضور دارند و در این نمایش حدودا 80 دقیقه ای به ایفای نقش می پردازند. «آخرین خاطره»، «در همین نزدیکی»، «مسافران»، «شاه می میرد»، «تنفس صبح»، «تک سلولی ها» و ... تعدادی از نمایش هایی هستند که آقاپور پیش از این در آن ها به ایفای نقش پرداخته است. این بازیگر سابقه بازی در آثاری چون سریال «چک برگشتی» و فیلم سینمایی «پذیرایی ساده» در قاب تصویر را نیز دارد.
هومن کیایی دیگر بازیگر این نمایش هم علاوه بر بازی در سریال هایی چون «یک مشت پر عقاب» و «گل های گرمسیری» بازی در نمایش هایی چون «بالاخره این زندگی مال کیه؟»، «سه جلسه تراپی و یک مهمانی»، «حادثه در ویشی»، «تقدیربازان» و ... در کارنامه دارد.
امیرسپهر تقی لو به عنوان مدیر تولید و تهیه با این نمایش همکاری دارد و طراحی صحنه و لباس «نوای اسرارآمیز» هم به عهده آتوسا قلم فرسایی است. روزبه حسینی، محمدصادق زرجویان و لعیا خرامان نیز به ترتیب به عنوان طراح نور، عکاس و طراح گرافیک و طراح گریم این نمایش فعالیت می کنند.
دیگر عوامل این نمایش نیز به این ترتیب هستند: مهدیه اکبری دستیار کارگردان و برنامه ریز، شیرین آقازاده منشی صحنه، یونس نوروزی مدیر صحنه، صادق وفایی مسئول امور رسانه ای و ایلیا شمس تبلیغات مجازی.
اعضای گروه تهیه کنندگان نمایش «نوای اسرارآمیز» هم عبارت اند از: رحمان حسینی، احمد نجفی، سعید زارع محمدی و فرید میرطاهری.
نمایش «نوای اسرارآمیز» با کارگردانی ساقی عطایی از روز دوشنبه 5 تیر از ساعت 19 در تماشاخانه پایتخت به نشانی میدان فلسطین، خیابان آیت الله طالقانی، جنب کلینیک آلرژی تهران، پلاک 542 اجرا می شود.

 




نظرات کاربران