در حال بارگذاری ...
در تماشاخانه استاد رشیدی پردیس تئاتر تهران

اجرای نمایش «من و در لجباز» تا پایان هفته ادامه دارد

نمایش «من و در لجباز» به نویسندگی و کارگردانی محمود تیموری تا روز جمعه ۲ تیرماه در تماشاخانه استاد رشیدی پردیس تئاتر تهران به اجرای خود ادامه می‌دهد.

به گزارش ایران تئاتر نمایش «من و در لجباز» به نویسندگی و کارگردانی محمود تیموری تا روز جمعه 2 تیرماه در تماشاخانه استاد رشیدی پردیس تئاتر تهران می‌ماند. این نمایش در روز آخر اجرای خود (جمعه 2 تیرماه) در دو نوبت 17 و 18/30 به روی صحنه خواهد رفت.

در خلاصه داستان این نمایش آمده: او چهل‌ ساله است و تمام کارهایش را والدینش انجام می‌دهند هنوز یک کودک باقی‌مانده تا اینکه در خانه خراب می‌شود و او مجبور می‌شود برای اولین بار کاری انجام دهد که در طول مسیر با اتفاق‌های بامزه روبه‌رو می‌شود تا اینکه...

در نمایش «من و در لجباز» محمود تیموری، علی حسن‌زاده، پرویز حاجی‌زاده، حسن صفا.، محمدرضا ابراهیمپور، حمیدرضا بنده مرادی و بهروز مهرعلیان ایفای نقش می‌کنند. همچنین مانی تیموری و علیرضا ابراهیمپور بازیگر کودک این نمایش هستند.

نمایش «من و در لجباز» به نویسندگی و کارگردانی محمود تیموری تا روز جمعه 2 تیرماه در تماشاخانه استاد رشیدی پردیس تئاتر تهران و در ساعت 18:30 به روی صحنه می‌رود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران