در حال بارگذاری ...
در سه روز پایانی

نمایش« چل گیس » دو اجرایى می‌شود

به علت استقبال مخاطبین نمایش موزیکال و ایرانى «چل گیس » از دوشنبه دو اجرایى شده است.

به گزارش ایران تئاتر نمایش «چل گیس » به نویسندگى و کارگردانى حسین جمالى براساس ایده‌ای از على و هدایت هاشمى و بازی به ناز نادری، فربد فرهنگ، وحید نفر، مسیح کاظمی، یلدا عباسی،مجید رحمتی، آرش غلام آزاد از روز ٢ خردادماه اجرای خود را در مجموعه تئاتر شهر آغاز کرده است، در سه اجراى پایانى خود دو اجرایى شده و در دو سانس ١٩ و ٢١ به روى صحنه خواهد رفت.
عقیل تقی زاده (مدیر تولید و برنامه‌ریز)، اشکان شهروزی (دستیار کارگردان)، محمد زمان وفاجویی (مدیر و مشاور اجرا)، مایکل تیوا (آهنگساز و تنظیم‌کننده)، پگاه ترکی (طراح لباس)، پژواک سراج (طراح پوستر)، شاهین رحمانعلى (طراح نور)، بهمن صنیعی (طراح گریم)، مهراد ابوالقاسمی (طراح صدا و فضاسازی)، امین همیالی (نوازنده گیتار)، مایکل تیوا (نوازنده فلوت و سنتی سایزر)، علی المعی (نوازنده سازهای کوبه‌ای و افکت‌ها)، شروین عباسى (نوازنده فلوت)، سارا حدادی (مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی – مکث)، امیر قالیچی ها (مدیر تبلیغات مجازی – تئاتر بازها)، گوانمهر اسماعیل پور (مشاور نمایشنامه)، فرشید ایوبی نژاد (عکاس)، غزل زارعی (دستیار لباس) و آرش پاشایی (ساخت دکور) و اشکان زیباییان (مدیر صحنه) از عوامل دیگر این نمایش خواهند بود.
در خلاصه داستان چنین آماده است: ننه حسن سیب هارو دونه دونه چید تا حسن از خونه بره بیرون و پشت دیوارای باغ آواز چلگیس رو بشنوه، حسن عاشق چل گیس شد و برای شکستن طلسم دوری به راه افتاد.
این نمایش روایتی موزیکال از یکی از داستان‌های مادربزرگان که ما آن را بانام «حسن‌کچل» می‌شناسیم موردتوجه قرارگرفته و با یادمانه‌های کودکی ما هم‌آمیخته شده است.
نمایش « چل گیس » به نویسندگى و کارگردانى حسین جمالى تا ٣١ خرداد به روى صحنه و در دو سامانه‌ی ایران نمایش و سامانه تیک به فروش می‌رسد.

 




نظرات کاربران